
מספר מקשר
זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי
לפי תנאי השימוש באתר.
053-9431369
הצג חוות דעת גולשים (2 חוות דעת)
ציון כללי
(5.0) (2) אריזה
(5.0) (2) שביעות רצון מהמחיר
(5.0) (2) זמן משלוח
(5.0) (2) אוכל
(4.0) (2) מחיר
(2.0) (2) אוירה/משלוח
(2.0) (2) שירות
(1.0) (2) מיון לפי:
חוות דעת של צבי
(2.0)
12/04/2025
אוכל סביר, שירות גרוע
הגענו ביום ששי בערב בשעה מוקדמת. המקום היה די ריק. מלצרית ניגשה אלינו מייד, והמנות שהזמנו הגיעו די מהר. המנות שלי היו בסדר – סלט פטריות חם ופאד שאולין (שתיהן צמחוניות). לעומת זאת שותפי התלונן שהמנה הראשונה שהזמין, סלט עוף, היתה לא טעימה עד בלתי אכילה. מלצרית (אחרת) פינתה אותה בשתיקה בלי להתייחס לכך שלא נאכלה (אולי אין צורך לומר שחוייבנו עבורה בחשבון). לגבי שאר מנותיו – ראשונה ועיקרית – הוא לא התלונן, אבל ציין שכולן טבלו באותו רוטב, כאילו הטבח לא יודע או לא רוצה להתאמץ להתקין רוטב נפרד לכל מנה, רוטב שיתאים לרכיביה היחודיים. בינתיים המסעדה החלה להתמלא, ובמיוחד לידנו נפתח שולחן למשפחה גדולה שבאה לחגוג יום הולדת. המלצרית שירתה אותם והתרוצצה סביבם, ומאיתנו התעלמה. גמרנו לאכול וישבנו כמו עציצים, והמלצרית – יוק. אפילו לא מעיפה אלינו מבט. ביקשנו ממלצר אחר שיפנה את השולחן. הוא פינה חלק, ואז החליט שדחוף לו לסדר את השולחן הסמוך (ככל הנראה, כדי לפנות אותו למחזור חדש של סועדים). אחרי שהפצרנו בו פינה גם את שארית הצלחות על שולחננו, אבל לא העלה על דעתו לנגב אותו (ובאמת, למה לנגב שולחן עבור סועדים שסיימו לאכול אם אפשר לנגב שולחן עבור סועדים שעוד לא הזמינו?). כמו כן הזמנתי ממנו קפה, אבל כפי שהתברר, הוא לא העביר את ההזמנה למי שצריך להכין את הקפה. בשלב זה פנינו למי שנראה לנו כדמות בכירה יותר במסעדה והתלוננו בפניו. הוא התנצל, ניקה את שולחננו, והביא לנו את הקפה שביקשתי. לקראת סיום הצלחתי לתפוס את המלצרית הראשונה והבעתי בפניה את מורת רוחי. היא נראתה כנעלבת והסבירה שהיא היתה עסוקה עם סועדים אחרים. אמרתי לה שאת זה אמנראינו, אבל לא יתכן שתתעלם מאיתנו לגמרי כאילו היינו שקופים.
קרא עוד
הסתר

הצג עוד חוות דעת
- 2
- 1
על השירות
תחומי העסק
מסעדות אסייאתיות
אזורי שירות
תל אביב
תחומי עיסוק נוספים
מסעדות
