מקדונלד'ס ישראל מאמינה שאפשר ליהנות ממזון טעים, מבלי לשלם על כך מחיר בריאותי ולכן משנת 2004 ועד היום מובילה מקדונלד'ס ישראל את מהפכת הבריאות ומאפשרת לכל לקוחותיה ליהנות מתפריט בריא יותר, מאוזן יותר ומותאם לטעם הישראלי.
ישבנו למילקשייקים ולגלידות במהלך ביקור בפארק פרס. השתמשנו במערכת ההזמנה העצמית, שהייתה יעילה בסך הכול. זמן ההכנה היה סביר, והיו מספיק מקומות ישיבה
המחירים הם מחירי הרשת, בסל הכול סבירים.
אתמול הבן שלי בן 13 הגיע לקנות ארוחה ,כאשר הוא מגיע לפחות שלוש או ארבע פעמים לאכול אצלכם. היה חסר לו 30 אגורות ולא הסכימו למכור לו ולכן נאלץ לוותר .אני ממש מתביישת בשירות ויחס לקוי כזה ,חבל ממש חבל מאכזב ברמות קשות.!!!
הזמנו משלוח של 5 ארוחות.
מעבר לכך שהגיע קר, במשלוח הגיעו פריטים שכלל לא הזמנו, והחיוב היה שגוי.
למעלה משעה ניסינו ליצור קשר עם המסעדה ללא הועיל. אין מענה בטלפונים והמספר שמפורסם כאן באתר מנותק.
הגענו עם הילדים שהיו רעבים וחסרי סבלנות. הזמנו דיל חדש שהמוכרות בקופה לא ידעו לתאר אלא רק אחרי שבדקו מול מנהל משמרת.
נכון, מדובר ברשת המוכרת מצד אחד. מצד שני, מדובר בחנות חדשה של הרשת.
החבר'ה בדלפק חשבו שזה מצחיק להפיל את דלת הבר שעושה רעש.
סה"כ 3 הזמנות והמתנו המון זמן עד שיצאה ההזמנה (רבע שעה). היה נראה שהאחד לא יודע מה השני עושה (גם בשולחן לידנו אמרו אותו הדבר).
המזון ברמה סבירה.
נקווה שישתפר בשבילם ובשבילנו.