חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
ספיר
06/10/2014
1
חויית שירות גרועה ואוכל עוד יותר.
הזמנתי סלט מסויים ופסטה ברוטב רוזה הפסטה היתה פשוט נוראית,
התקשרתי לפיצה על מנת לעשות הזמנה חדשה לחלוטין ללא כל קשר לפסטה (הפסטה לא נאכלה יותר משני ביסים ! ).
מרוב רעב לא התכוונתי לבקש פיצוי כלשהוא פשוט להשביע את תאבוני בהזמנת טוסט.
העובד שלקח ממני הזמנה טען שאני מחוייבת להגיע למחיר של מינימום הזמנה, והזמנה של טוסט בלבד לא מגיעה למינימום הזמנה.
לא רק שהפסטה היתה מזויעה אני מתקשרת ולא מבקשת פיצוי עוד מחייבים אותי להגיע למינימום הזמנה (הזמנתי כבר סלט לפני כן אז אין לי מה להזמין יותר) .
זו התנהגות לא מכובדת לעסק שכזה - אני לקוחה קבועה שלהם !
בעל עסק שמכבד את עצמו לא רק שלא היה מבקש ממני להגיע למינימום הזמנה גם היה מחליף לי את הפסטה ללא עלות !
השליח כבר הגיע לביתי בכדי לקחת חזרה את הפסטה אז על מה לשלם מינימום הזמנה ?!
לא אחזור לשם !