באנו במבצע של לאומי כארד.המתנו הרבה זמן עד שניגשו אלינו ולא היה עומס במסעדה.אחרי שניגשו אלינו התברר שהמלצר לא דובר עברית ואמר שיעביר טיפול למלצר אחר ושכח לעשות כן.לאחר מכן קראנו למלצר, הזמנו ושוב המתנו המון זמן.אפילו לחשבון בסוף חיכינו 20 דקות עד שהתייאשנו וקראנו למלצר והתברר שהם שכחו להביא חשבון.ביחס כזה מחפיר עוד לא נתקלתי.כתבתי להם תגובה באתר הפייסבוק, הם לא התייחסו ומחקו אותה.
שלום ירון,
ראשית אנו מצטערים מאוד לשמוע כי זו החוויה שנותרה בך לאחר הביקור במקום.
Wקפה ידוע בשירות האדיב והחם ללקוחותיו.
עם זאת, לעיתים בשעות עומס, עלולים להיווצר עיכובים בשל היחס המלא והבלתי מתפשר שאנו מבקשים להעניק ללקוחותינו.
לצערנו לא עדכנת את אחראי המשמרת שלנו בו במקום בכדי שייתן מענה מהיר ויעיל לבעיה ככל שנוצרה.
לגבי המלצר, איליי, הינו בחור צעיר מארה"ב שעושה עלייה לארצנו, הוא דובר עברית אם לא מלחיצים אותו, והוא אחד המלצרים החייכנים והנחמדים שיש לנו להציע.
אנו ב Wקפה מקדמים בברכה עולים חדשים ומשתדלים לסייע להם בהשתלבות בשוק התעסוקה הישראלי, ולקוחותינו בד"כ נוהגים בהם בסובלנות...
בסופי שבוע כאשר אנו פועלים עם 3-4 מלצרים שונים, כל מלצר אחראי לאזור טיפולו והוא בלבד לוקח הזמנות – לאור זאת בקשתך להחליף מלצר ככל הנראה הינה הגורם לעיכוב בקבלת הזמנתך בשל הצורך של אותו מלצר לקבל אישור ללקיחת הזמנה מחוץ לאזורו.
אנו סמוכים ובטוחים כי במידה ותשוב למקום נוכל ליצור עבורך חוויה מתקנת.
אנו מאמינים כי כל הסיטואציה הלא נעימה הזו יכלה להימנע אם הייתה מבקש את תשומת ליבו של האחראי, ואחרי הכל - הייתה יכול לצאת עם חיוך.
בכבוד רב,
Wקפה
25/03/2014