שלום,
הייתי היום בסניף שלכם בהר חוצבים והזמנתי המבורגר גדול. כשהוא הגיע, הוא היה ורוד לגמרי ולא מבושל, אז החזרתי אותו למלצרים כדי לקבל אחד עשוי יותר. כשהמלצר הביא לי אותו בחזרה, הוא חתך אותו לחצי וגילה בעצמו שהוא עדיין נא. במקום להחליף אותו, הוא פשוט שם את כל ההמבורגר, כולל הירקות, שוב על האש וניסה "לסגור את העניין".
בסופו של דבר, ההמבורגר עדיין לא היה מבושל מספיק, ובגלל שהבנתי מאוחר מדי שלא באמת טיפלו בזה כמו שצריך, ניסיתי לאכול אותו וסיימתי עם כאבי בטן ואכזבה. השארתי חצי ממנו על השולחן כי זה פשוט לא היה אכיל.
אני חושבת שמן הראוי שהמטבח יהיה יותר מקצועי ושירותי במקרה כזה. אשמח להתייחסותכם.
תודה,