accessibility
Avatar_add_reviewicon-login-arrow-symbolLogOutFull_Menuדפי זהבPointsAvatar_add_reviewAvatar_add_reviewFavoritesMessagesPeopleEdit_detailsHistory

היי אורח

accessibility
Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp

מידע נוסף על זאזו אסייאתי

אזורי שירות

רחובות

תחומי העסק

מסעדות אסייאתיות

תחומי עיסוק נוספים

מסעדות

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 055-4315765

טלפון נוסף 050-8343437

מפה

Navigate
מפת הגעה אל זאזו אסייאתי
נווט

הצג חוות דעת

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 58 חוות דעת על זאזו אסייאתי

4.2
ציון כללי 1
מחיר 3.9
אוכל 4.4
שירות 4.6
אוירה/משלוח 4.1
אריזה 1
שביעות רצון מהמחיר 1
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
הזמנו כמה מנות מזאזו לארוחה חגיגית של נוביגוד. המנה הצמחונית הגיעה עם בשר בקר. התקשרנו למסעדה, הסברנו שיש לנו אורח שנשאר בלי אוכל, דרשנו להביא את המנה. הם בקשו לצלם את המנה, שלחנו את התמונה והבחור אמר "זה לא מהמסעדה שלנו"! מרגע הזה הוא הפסיק לענות! האורח הצמחוני נשאר ללא המנה בארוחה חגיגית. הטעות המקורית זאת לא הבעיה הגדולה. כולם עושים טעויות. הבעיה הגדולה זאת הדרך שבה המסעדה הגיבה לטעות שלה. יש דרכים אחרות לטפל בזה חוץ מלירוק בפרצוף של הלקוחות הקבועים. מסעדה שמכבדת את עצמה ישר הייתה שולחת את המנה החסרה. אפשר גם להתחיל מהתנצלות. אפשר להציע זיכוי על המנה (לנו זה לא היה עוזר כי כאמור היה בנאדם שנשאר בלי אוכל). במקום זה המסעדה התנערה מאחריות, בעקיפין האשימה אותנו בשקר ונתקה את השיחה. אנחנו אף פעם לא משאירים ביקורות רעות כשיש טעות הוגנת שמטופלת בצורה מכבדת. המקרה הזה היה פשוט מזעזע! האשימו אותנו בשקר, הביכו אותנו מול האורח! וכל זה בארוחת חג. בחיים יותר לא נקנה שם.
חויה מזעזעת
הזמנו כמה מנות מזאזו לארוחה חגיגית של נוביגוד. המנה הצמחונית הגיעה עם בשר בקר. התקשרנו למסעדה, הסברנו שיש לנו אורח שנשאר בלי אוכל, דרשנו להביא את המנה. הם בקשו לצלם את המנה, שלחנו את התמונה והבחור אמר "זה לא מהמסעדה שלנו"! מרגע הזה הוא הפסיק לענות! האורח הצמחוני נשאר ללא המנה בארוחה חגיגית. הטעות המקורית זאת לא הבעיה הגדולה. כולם עושים טעויות. הבעיה הגדולה זאת הדרך שבה המסעדה הגיבה לטעות שלה. יש דרכים אחרות לטפל בזה חוץ מלירוק בפרצוף של הלקוחות הקבועים. מסעדה שמכבדת את עצמה ישר הייתה שולחת את המנה החסרה. אפשר גם להתחיל מהתנצלות. אפשר להציע זיכוי על המנה (לנו זה לא היה עוזר כי כאמור היה בנאדם שנשאר בלי אוכל). במקום זה המסעדה התנערה מאחריות, בעקיפין האשימה אותנו בשקר ונתקה את השיחה. אנחנו אף פעם לא משאירים ביקורות רעות כשיש טעות הוגנת שמטופלת בצורה מכבדת. המקרה הזה היה פשוט מזעזע! האשימו אותנו בשקר, הביכו אותנו מול האורח! וכל זה בארוחת חג. בחיים יותר לא נקנה שם.
מעולה
קצת יקר אבל מעולה!
כן
פעם שנייה שמזמינה ומאוד אוהבת מעדיפה לקבל אריזה גדולה יותר שיהיה נוח לאכול ממנה חוצמזה הכל מצוין
מושלם
טעים מאוד, ארוז היטב, טרי וחם. מהיר, שליח נעים. בסך הכל מושלם
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_infoSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist