Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
תום רון גלאור משרד עורכי דין - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
8:00 - 19:00
צפה בשעות הפעילות

משרד עורכי דין תום רון גלאור - הקפדה על מקצוענות ושירות אישי

משרד עורכי דין תום רון גלאור הוא משרד בוטיק המתמחה בסיפוק צרכי הלקוחות בתחום המשפטים. המשרד מתעסק בסיוע ללקוחות פרטיים ולעסקים, גדולים וקטנים, ומתקדם בנושאי חקיקה ופסיקה בארץ ובחו"ל.

הדגש המרכזי של משרד עורכי הדין תום רון גלאור הוא על מיומנות מקצועית גבוהה וניסיון רחב. המשרד מתעדכן בשדות החקיקה והפסיקה המשתנים, ומציע שירותים משפטיים מקיפים.

מעקב אחרי כל פרט והתייחסות קפדנית לצרכי הלקוח הם העקרונות המנחים את פעילותו של משרד עורכי הדין. המשרד מחויב למצוא את הפתרונות האופטימליים ללקוחותיו תוך הקפדה על הדיוק והמקצוענות.

תום רון גלאור, מייסדת המשרד, היא עורכת דין מנוסה בתחומי החקיקה והפסיקה. הבנה מעמיקה בהסדרי חובות מול הבנקים ובנושאים שונים בתחום. עם ניסיון עשיר ומובנה, תום רון גלאור מעניקה שירותים משפטיים איכותיים בתחומי חדלות פרעון, פירוק חברות, ליטיגציה מסחרית, דיני תעבורה, וייפוי כח מתמשך.

שעות הפעילות של משרד עורכי דין תום רון גלאור הן בימים א' עד ה' מ-08:00 עד 19:00, מה שמבטיח זמינות מרבית ללקוחות.

למידע נוסף וליצירת קשר, ניתן לבקר באתר האינטרנט של המשרד:
https://trg-law.co.il/

עוד פרטים

מידע נוסף על תום רון גלאור משרד עורכי דין

אזורי שירות

תל אביב

יהוד-מונוסון

פתח תקווה

קריית אונו

ראש העין

רמת גן

שוהם

אור יהודה

אריאל

גבעת שמואל

גבעתיים

הוד השרון

בני ברק

תחומי העסק

עורכי דין

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3214513

טלפון נוסף 054-2188432

מפה

Navigate
מפת הגעה אל תום רון גלאור משרד עורכי דין
נווט

מציג 0 חוות דעת חוות דעת על תום רון גלאור משרד עורכי דין

רוצה לשתף בחוויה שלך מהעסק?
כתוב חוות דעת
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist