הזמנת איש מקצוע?קיבלת 50₪ מתנה לרכישה באתר ZAPSTORE
חוות דעת של יניר
חוות הדעת אומתה ע”י קבלה
(5.0)
14/09/2012
בארבי
אין ספק שמדובר במקום שכיף לראות הופעות יש חנייה בשפע באזור וגם לא קשה למצוא את המקום !
כמו כן המקום עצמו לא דחוס וניתן להסתובב בחופשיות למרות הימצאותו של קהל רב במקום.
קרא עוד
הסתר
חוות דעת של יעל
(5.0)
14/08/2011
מועדון ותיק, ובצדק
הבארבי כבר הפך למוסד, ולא קשה להבין למה. הוא התחיל בתקופת שפל של הסצנה, וגם שהיא הלכה ונבנתה סביבו הוא עדיין מתפקד כמועדון חזק בתל אביב, שמציע במה גדולה יותר מרוב האכסניות לרוק בעיר (להופעות של עד כאלף איש).
אומנם בהופעות עמוסות לעתים יש כמה סוררים עם סיגריות שמצליחים להתחמק מהאכיפה, ואומנם למקום יש גם את חסרונותיו, אבל בגדול - אתה יודע מה אתה הולך לקבל. שעת ההופעה היא תמיד שעה לאחר פתיחת הדלתות, בלי הפתעות ואיחורים מרגיזים ומקוממים, הבמה גבוהה באופן שמאפשר לראותה מכל מקום, והחלל מחולק למפלסים עם הפרשי גובה באופן שמאפשר לך למצוא לא מעט מקומות צפייה מצוינים. ורוב ההופעות הן בעמידה, ואם לא אזי בעמידה חלקית בחלקים שסביב הרחבה המרכזית - כמו שצריך להיות בהופעות רוק.