הזמנת איש מקצוע?קיבלת 50₪ מתנה לרכישה באתר ZAPSTORE
חוות דעת של elitoosh
(1.0)
22/12/2025
שירות אלים ומסעדה עמוסה ורועשת
המתנה בכניסה ועמוס ברמה שלא נעים לשבת כי כל שניה מלצרים נתקעים בכסא שלך,ובסוף המארחת הבלונדינית דחפה עלי פיזית כסא כשאני עומדת שואלת אותה מה קורה היא אומרת לי שהכל בסדר,והחוצפנית כשבאתי להעיר למארחת השניה על חוויות השירות נדחפה וניסתה עוד להכחיש. ממש חבל שזה היחס שאתם נותנים ללקוחות שלכם
קרא עוד
הסתר
חוות דעת של rsinai1965
(1.0)
22/09/2025
מאכזב ברמות
מחירים בשמיים, חסר פרופורציות לאיכות ולשירות, אנחנו מאוד לא ממלצים, מה גם שהם לא יודעים לקבל ביקורת, במקום לעצור רגע ולראות אולי יש דברים בגו,,,ויש,,,ונראה לי שהם יודעים. המחיר ששילמנו בסוף הוא שערוריה של ממש, אפילו עוגה לפיצוי שהם הציעו לא רצינו. מאכזב מאכזב מאכזב