הזמנת איש מקצוע?קיבלת 50₪ מתנה לרכישה באתר ZAPSTORE
חוות דעת של ygrinb
(5.0)
15/06/2026
חוות דעת של asher5616
(5.0)
31/01/2026
מסעדה מזרחית מעולה
נקי ומסודר אירוח לבבי של בעל המקום והצוות. מנות ראשונות גדולות וטעימות. הכול טעים ונעים. מאוד מומלץ.
קרא עוד
הסתר
חוות דעת של politiyoav
(5.0)
10/10/2025
מצוין
היה נהדר שירות אדיב וממש ידידותיים, עלי הגפן והקבב מאוד מומלצים
קרא עוד
הסתר
חוות דעת של ygrinb
(5.0)
29/09/2025
מסעדה מעולה ברמת הגולן
זוגתי ואני סועדים במסעדה זאת שנים רבות בעבר שמה היה מסעדת השלום וכיום הביטלס , סלטים טריים ומגוונים וטעימים מאד , הבשרים טעימים מאד , אווירה נעימה ,
צוות מקצועי ביותר בהובלת הבעלים קניש , איש צעיר נדיב ואדיבעם המון ניסיון בתחום מקבל את הסועדים עם חיוך בסבר פנים נאות , המחירים בהחלט סבירים .
בכל נסיעה שלנו לרמת הגולן כמו בשבת האחרונה שלשום אנחנו פוקדים את המסעדה הזאת....ממליץ בחום ...המסעדה בכפר מסעדה