תודה לך!
חוות הדעת שלך התקבלה ונמצאת כעת בבדיקה על-ידי צוות דפי זהב.
לאחר האישור היא תפורסם בעמוד בית העסק.
לאחר האישור היא תפורסם בעמוד בית העסק.
אני מאשר/ת קבלת דיוור ומידע פרסומי מקבוצת .zap האישור נדרש לקבלת ההטבה, אינו חובה וניתן לביטול בכל עת.

חוות דעת גולשים
מקצועיות
(4.3) שירות
(4.1) מחיר
(4.1) זמינות
(0.0) כתוב חוות דעת
הזמנת איש מקצוע?קיבלת 50₪ מתנה לרכישה באתר ZAPSTORE
חוות דעת של כרמלה
חוות הדעת אומתה ע”י קבלה
(4.0)
08/04/2018
בית קפה מסעדה שתמיד עמוסה
טיילנו בחופשת פסח בירושלים ועמדנו בתור כדי להיכנס למסעדה זו, בינתיים שמענו את האחראית צועקת על המארחת ומלצרית... לא נעים. הציעו לנו מקום בשמש או על ספסלים נמוכים -לא רצינו ,עש שהתפנה מקום בתוך המסעדה. המלצר הראל מ. היה נחמד מאוד. הפיצה של פסח הייתה יחסית גדולה משאר המסעדות. קצת יקר אבל סביר . נחמד.
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של Orna
חוות הדעת אומתה ע”י קבלה
(4.5)
14/06/2017
מסעדה עם אוכל טעים. שירות לא עומד בעומס
כמה פעמים רציתי לשבת במקום אבל היה תור ארוך של ממתינים להיכנס אז ויתרתי... הפעם היה מקום אחד פנוי. התיישבנו וחיכינו כעשר דקות עד שקראנו בעצמנו למלצרית שתיגש אלינו (בגלל העומס) לאחר מכן היתה המתנה קצת ארוכה עד שקיבלנו את ההזמנה. כשהאוכל הגיע הוא היה טעים ומוגש יפה. המלצרית אמרה שניזהר לא לגעת במחבת של הבטטה כי הוא ממש רותח, התחלנו לאכול והבטטה היתה קרה לחלוטין. למרות זאת יש במקום אוירה מקסימה של ישיבה רגועה והמלצרים עושים הכל כדי שנצא מרוצים אבל הם לא תמיד עומדים בעומס הגדול שיש שם
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של חומית
(5.0)
27/09/2016
אחלה מסעדה
אחת המסעדות שאנחנו הכי אוהבים! יש להם אוכל מעולה וטעים, שירות סבבה והכי חשוב - אווירה מקסימה! מסעדה מהדרין מומלצת ביותר!
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של כפר חבדניק
(4.8)
02/09/2015
אחלה מסעדה שבעולם
בתשלום לא גבוה במיוחד קיבלנו שירות נפלא באווירה מעולה.
האוכל היה טעים מאד, מנות בגודל סביר בהחלט. יצאנו מפוצצים ועוד ארזנו הביתה.
במילה אחת: מושלם
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של שני
(4.3)
20/08/2015
מקום מקסים ביותר
אכלנו ארוחת ערב זוגית אוירה מקסימה נוף צופה לחומות שרות טוב אוכל טעים ומחיר סביר ביותר
בקיצור נהננו מאד ונחזור שוב
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של מוטי
(4.3)
26/03/2015
מקום מצוין
השרות מצוין האוכל טוב מאוד ואוירה מאוד טובה קחו בחשבון שלפעמים יש תורות ארוכים אז תזמינו מקום
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של Yafit
(3.5)
27/12/2013
מקום נחמד מאד
במרכז ממילא, עם אווירה נחמדה מאד. המקום שקק חיים. השירות היה בסדר, למרות ששכחו אותו פעם אחת.
היינו קבוצה של אנשים, והזמנו ארבע מנות: שתי פסטות (סלמון ריבר ואלפרדו) ושני סלטים. שתי מנות היו מעולות, שתיים מעט פחות, אבל עדיין טעימות. מעט יקר.
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של אבי
(4.3)
07/11/2013
שירות מעולה, אוכל טעים. חבל שבכמות קטנה
קודם כל אני חייב לציין שזה השירות המעולה ביותר שנפגשתי בו: מהיא ואדיב. הזמנו: מילשייק בטעם תות בננה שהיה טעים ועלה 31 שקלים אבל היה קטן מאוד, הזמנו ניוקי 4 גבינות שהיה נפלא אבל כמות מאוד קטנה. המחיר 69 ש"ח. ובנוסף הזמנו סלט חלומי שהיה גדול וטעים (59 ש"ח)
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של אני
חוות הדעת אומתה ע”י קבלה
(4.5)
16/06/2013
אוכל טעים מאד. האווירה ירושלמית מעולה
כל מה שאכלנו היה טעים מאד. המקום נמצא באמצע מדרחוב ממילא, שם יש אווירה קסומה ממש
קרא עוד
הסתר

הצג עוד חוות דעת


