Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_Up_partArrow_RightArrow_upArrow_downX_close_iconSite_menu_infoSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsמיוןכתובאייקוןMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorIcon star full gray colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consultExpand/Collapse Section דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Avatar_add_reviewicon-login-arrow-symbolLogOutFull_Menuדפי זהבPointsAvatar_add_reviewAvatar_add_reviewFavoritesMessagesPeopleEdit_detailsHistory
Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom FacebookTwitterWhatsappMail
תודה לך!
חוות הדעת שלך התקבלה ונמצאת כעת בבדיקה על-ידי צוות דפי זהב.
לאחר האישור היא תפורסם בעמוד בית העסק.
אני מאשר/ת קבלת דיוור ומידע פרסומי מקבוצת .zap האישור נדרש לקבלת ההטבה, אינו חובה וניתן לביטול בכל עת.
רימון - תמונה ראשית

ביקורת על רימון

חוות דעת גולשים

מקצועיות
(4.3)
שירות
(4.1)
מחיר
(4.1)
זמינות
(0.0)
כתוב חוות דעת
הזמנת איש מקצוע?קיבלת 50 מתנה לרכישה באתר ZAPSTORE
(4.0)
08/04/2018
בית קפה מסעדה שתמיד עמוסה
טיילנו בחופשת פסח בירושלים ועמדנו בתור כדי להיכנס למסעדה זו, בינתיים שמענו את האחראית צועקת על המארחת ומלצרית... לא נעים. הציעו לנו מקום בשמש או על ספסלים נמוכים -לא רצינו ,עש שהתפנה מקום בתוך המסעדה. המלצר הראל מ. היה נחמד מאוד. הפיצה של פסח הייתה יחסית גדולה משאר המסעדות. קצת יקר אבל סביר . נחמד.
קרא עוד
הסתר
כרמלה - תמונה
(4.5)
14/06/2017
מסעדה עם אוכל טעים. שירות לא עומד בעומס
כמה פעמים רציתי לשבת במקום אבל היה תור ארוך של ממתינים להיכנס אז ויתרתי... הפעם היה מקום אחד פנוי. התיישבנו וחיכינו כעשר דקות עד שקראנו בעצמנו למלצרית שתיגש אלינו (בגלל העומס) לאחר מכן היתה המתנה קצת ארוכה עד שקיבלנו את ההזמנה. כשהאוכל הגיע הוא היה טעים ומוגש יפה. המלצרית אמרה שניזהר לא לגעת במחבת של הבטטה כי הוא ממש רותח, התחלנו לאכול והבטטה היתה קרה לחלוטין. למרות זאת יש במקום אוירה מקסימה של ישיבה רגועה והמלצרים עושים הכל כדי שנצא מרוצים אבל הם לא תמיד עומדים בעומס הגדול שיש שם
קרא עוד
הסתר
Orna - תמונה
(5.0)
27/09/2016
אחלה מסעדה
אחת המסעדות שאנחנו הכי אוהבים! יש להם אוכל מעולה וטעים, שירות סבבה והכי חשוב - אווירה מקסימה! מסעדה מהדרין מומלצת ביותר!
קרא עוד
הסתר
חומית - תמונה
(4.8)
02/09/2015
אחלה מסעדה שבעולם
בתשלום לא גבוה במיוחד קיבלנו שירות נפלא באווירה מעולה. האוכל היה טעים מאד, מנות בגודל סביר בהחלט. יצאנו מפוצצים ועוד ארזנו הביתה. במילה אחת: מושלם
קרא עוד
הסתר
כפר חבדניק - תמונה
(4.3)
20/08/2015
מקום מקסים ביותר
אכלנו ארוחת ערב זוגית אוירה מקסימה נוף צופה לחומות שרות טוב אוכל טעים ומחיר סביר ביותר בקיצור נהננו מאד ונחזור שוב
קרא עוד
הסתר
שני - תמונה
(4.3)
26/03/2015
מקום מצוין
השרות מצוין האוכל טוב מאוד ואוירה מאוד טובה קחו בחשבון שלפעמים יש תורות ארוכים אז תזמינו מקום
קרא עוד
הסתר
מוטי - תמונה
(4.5)
13/02/2014
מנות מדהימות
מיקום המסעדה בלב השדרה המקסימה (: מה שכבר עושה את ההבדל! מנות מדהימות !! נהנתי מכל ביס וביס !!! השירות קצת פחות מדהים.. אבל באמת שהמנות מתעלות על השירות!
קרא עוד
הסתר
Sara - תמונה
(3.5)
27/12/2013
מקום נחמד מאד
במרכז ממילא, עם אווירה נחמדה מאד. המקום שקק חיים. השירות היה בסדר, למרות ששכחו אותו פעם אחת. היינו קבוצה של אנשים, והזמנו ארבע מנות: שתי פסטות (סלמון ריבר ואלפרדו) ושני סלטים. שתי מנות היו מעולות, שתיים מעט פחות, אבל עדיין טעימות. מעט יקר.
קרא עוד
הסתר
Yafit - תמונה
(4.3)
07/11/2013
שירות מעולה, אוכל טעים. חבל שבכמות קטנה
קודם כל אני חייב לציין שזה השירות המעולה ביותר שנפגשתי בו: מהיא ואדיב. הזמנו: מילשייק בטעם תות בננה שהיה טעים ועלה 31 שקלים אבל היה קטן מאוד, הזמנו ניוקי 4 גבינות שהיה נפלא אבל כמות מאוד קטנה. המחיר 69 ש"ח. ובנוסף הזמנו סלט חלומי שהיה גדול וטעים (59 ש"ח)
קרא עוד
הסתר
אבי - תמונה
(4.5)
16/06/2013
אוכל טעים מאד. האווירה ירושלמית מעולה
כל מה שאכלנו היה טעים מאד. המקום נמצא באמצע מדרחוב ממילא, שם יש אווירה קסומה ממש
קרא עוד
הסתר
אני - תמונה
לעסק הקודם
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
לעסק הבא
Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist