Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_Up_partArrow_RightArrow_upArrow_downX_close_iconSite_menu_infoSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsמיוןכתובאייקוןMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorIcon star full gray colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consultExpand/Collapse Section דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Avatar_add_reviewicon-login-arrow-symbolLogOutFull_Menuדפי זהבPointsAvatar_add_reviewAvatar_add_reviewFavoritesMessagesPeopleEdit_detailsHistory
Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom FacebookTwitterWhatsappMail
תודה לך!
חוות הדעת שלך התקבלה ונמצאת כעת בבדיקה על-ידי צוות דפי זהב.
לאחר האישור היא תפורסם בעמוד בית העסק.
אני מאשר/ת קבלת דיוור ומידע פרסומי מקבוצת .zap האישור נדרש לקבלת ההטבה, אינו חובה וניתן לביטול בכל עת.
מסעדת כרמא - עין כרם - תמונה ראשית

ביקורת על מסעדת כרמא - עין כרם

זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי
לפי תנאי השימוש באתר.

חוות דעת גולשים

שירות
(3.9)
מקצועיות
(3.7)
מחיר
(3.3)
זמינות
(0.0)
כתוב חוות דעת
הזמנת איש מקצוע?קיבלת 50 מתנה לרכישה באתר ZAPSTORE
(3.0)
12/08/2025
מאכזב מאוד!!
המיקום אומנם מדהים ונותן אווירה אבל קיבלנו מנות לא טריות, חציל מלאאאאא גרעינים שהיה בלתי אכיל והמבורגר עם למניה מתפרקת מרוב שהיא לא טריה...
קרא עוד
הסתר
k6551818 - תמונה
(4.0)
03/05/2018
מנות גדולות..
הגענו דרך הטבה. השירות היה סך הכל באמת נחמד. המיקום יפייפה בעין כרם ויש חניון חינמי. המנות שהזמנו היו ממש גדולות ומרשימות. טעים גם!
קרא עוד
הסתר
תמר - תמונה
(2.0)
14/10/2017
בינוני
אוכל בינוני, שירות סביר ונוף יפה אבל על כביש ראשי(מהמרפסת). הייתי אומר 3 כוכבים אבל היה שם גם חוסר רצון לעזור לי שעיצבן: ישבתי והזמנתי. דקה ממש אחר כך שאלתי אם יש נקודת חשמל (אני עובד עם לפטופ ובשביל זה באתי). אמרו לי שאין נקודת ישיבה פנויה עם חשמל. ביקשתי שיתנו לי את הקפה ויבטלו את המנה. אמרו לי שהיא כבר יצאה ואפשר לעשות לי טייק אווי. מבין אותם לגמרי אבל בכל מקום אחר שאני חושב עליו היו מציעים לפחות לבטל.
קרא עוד
הסתר
boazbu - תמונה
(3.8)
09/02/2017
מסעדה טובה, אבל...
כעיקרון רוב המנות במסעדה הזאת ממש טובות. הפעם החלטתי לנסות מנה שלא אכלתי קודם- פיש אנד צ'יפס. חתיכות דג מצופות היו טעימות, אבל מנה כללה 2 חתיכות יחסית קטנות ו והמון צ'יפס , לפי דעתי היה תעשייתי שלא היה טעים לי, מה שהרס את המנה. את הצ'יפס בקושי אכלתי....מחיר של מנה מהסוג הזה היה גבוה מדיי, 78 ש"ח לדעתי. יתר המנות- פו'קצ'ה ופרגיות מהממות עם הום פרייז היו טעימות כרגיל. אוירה המסעדה נעימה עם מוזיקת רקע ושירות טוב. אז כן מומלץ, אבל לא את המנה שם פיש אנד ציפס
קרא עוד
הסתר
Natalia Echtshain - תמונה
(3.3)
21/11/2016
לצערי איכות האוכל במסעדה ירד משמעותית
אני נוהג לבקר בכרמא בתדירות גבוהה, הן עם המשפחה וגם לפגישות עסקיות. לצערי הרושם שאני מקבל שאיכות האוכל בכרמא ירדה באופן ניכר בחודשים האחרונים. הפעם הזמנו פרחי כרובית וחציל למנה הראשונה, הכרובית היתה טובה והחציל סביר. שתי מנות הסלמון היו גרועות והוחזרו. במקומם לקחנו פרגית על העצם, מנה שאני תמיד מרוצה ממנה בכרמא. המנה היתה גרועה !. אחרי שהחזרנו את הדג, כבר לא היה נעים להתלונן על הפרגית.
קרא עוד
הסתר
שלמה אלה - תמונה
(4.5)
20/03/2016
אוכל ממש טעים, ושירות מפנק.
חגגנו יומולדת לי לבעלי ולגיסתי. 4 מבוגרים וילדה בת 6. במנות הראשונות - כל מה שהזמנו היה ממש טעים. הזמנו סטייק לשלושה אנשים - בהחלט משביע. חשוב לבקש מהשף להוסיף רוטב פטריות. יצא פשוט מושלם. ארוחה טעימה ומשביעה. לא היה מקום למנה אחרונה. שייקים של קוקוס ומנגו מ-ע-ו-ל-ה. מומלץ בחום.
קרא עוד
הסתר
liran ומעין - תמונה
(3.3)
01/03/2015
טעים ונעים !
ישבנו לראשונה בכרמא בשבת שעברה, התור אומנם היה לא קצר אבל חכינו ולא התחרטנו! התפריט מגוון, גודל המנות סביר בהחלט והן מאד טעימות ! הקינוח היה הכי שווה, פאי תפוחים שנאפה במקום. אומנם השירות היה קצת איטי והיה קשה להשיג את המלצרים, אבל היה עומס כבד אז ניתן להבין.
קרא עוד
הסתר
litalcre - תמונה
(4.0)
18/11/2014
מסעד איכותית
נהנינו כרגיל במסעדת כרמא. השירות היה מהיר, אדיב ונעים, האוירה במקום הייתה נעימה והאוכל היה טוב, כרגיל. באמת שאין תלונות. החיסרון היחיד- המסעדה יקרה.
קרא עוד
הסתר
Natalia Echtshain - תמונה
(4.0)
29/07/2014
מסעדה יקרה אבל המנות טעימות
בכל פעם שאנחנו במסעדה אנחנו מזמינים את המנות האהובות עלינו - קדירת בשר עם פסטת חונקי כמרים - מנה עשירה, טעימה, אמנם יקרה אבל מספיקה גם לזוג. למנה ראשונה אנו אוהבים את הקרפצ'יו. הקוקטיילים הקפואים טעימים גם ומלווים את הארוחה, ולקינוח פ קרם ברולה מענג ועוגת גבינה אפויה מנצחת.
קרא עוד
הסתר
Efrat - תמונה
(4.0)
01/06/2014
מסעדת כרמא
הגענו בספונטניות ונכנסנו. הנוף מהמרפסת ממש כיפי. בעיקר אוכל איטלקי - ברמה טובה מאוד, אך יחד עם זאת לא משהו שאף פעם לא אכלנו... ממליצה יותר על הפיצה והפוקאצ'ה במקום.
קרא עוד
הסתר
maytalr - תמונה
לעסק הקודם
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
לעסק הבא
Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist