תודה לך!
חוות הדעת שלך התקבלה ונמצאת כעת בבדיקה על-ידי צוות דפי זהב.
לאחר האישור היא תפורסם בעמוד בית העסק.
לאחר האישור היא תפורסם בעמוד בית העסק.
אני מאשר/ת קבלת דיוור ומידע פרסומי מקבוצת .zap האישור נדרש לקבלת ההטבה, אינו חובה וניתן לביטול בכל עת.



ביקורת על מסעדת כרמא - עין כרם
מספר מקשר
זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי
לפי תנאי השימוש באתר.
072-3250465
חוות דעת גולשים
שירות
(3.9) מקצועיות
(3.7) מחיר
(3.3) זמינות
(0.0) כתוב חוות דעת
הזמנת איש מקצוע?קיבלת 50₪ מתנה לרכישה באתר ZAPSTORE
חוות דעת של k6551818
(3.0)
12/08/2025
מאכזב מאוד!!
המיקום אומנם מדהים ונותן אווירה אבל קיבלנו מנות לא טריות, חציל מלאאאאא גרעינים שהיה בלתי אכיל והמבורגר עם למניה מתפרקת מרוב שהיא לא טריה...
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של תמר
(4.0)
03/05/2018
מנות גדולות..
הגענו דרך הטבה. השירות היה סך הכל באמת נחמד. המיקום יפייפה בעין כרם ויש חניון חינמי. המנות שהזמנו היו ממש גדולות ומרשימות. טעים גם!
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של boazbu
(2.0)
14/10/2017
בינוני
אוכל בינוני, שירות סביר ונוף יפה אבל על כביש ראשי(מהמרפסת).
הייתי אומר 3 כוכבים אבל היה שם גם חוסר רצון לעזור לי שעיצבן: ישבתי והזמנתי. דקה ממש אחר כך שאלתי אם יש נקודת חשמל (אני עובד עם לפטופ ובשביל זה באתי).
אמרו לי שאין נקודת ישיבה פנויה עם חשמל. ביקשתי שיתנו לי את הקפה ויבטלו את המנה. אמרו לי שהיא כבר יצאה ואפשר לעשות לי טייק אווי. מבין אותם לגמרי אבל בכל מקום אחר שאני חושב עליו היו מציעים לפחות לבטל.
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של Natalia Echtshain
חוות הדעת אומתה ע”י קבלה
(3.8)
09/02/2017
מסעדה טובה, אבל...
כעיקרון רוב המנות במסעדה הזאת ממש טובות. הפעם החלטתי לנסות מנה שלא אכלתי קודם- פיש אנד צ'יפס. חתיכות דג מצופות היו טעימות, אבל מנה כללה 2 חתיכות יחסית קטנות ו והמון צ'יפס , לפי דעתי היה תעשייתי שלא היה טעים לי, מה שהרס את המנה. את הצ'יפס בקושי אכלתי....מחיר של מנה מהסוג הזה היה גבוה מדיי, 78 ש"ח לדעתי. יתר המנות- פו'קצ'ה ופרגיות מהממות עם הום פרייז היו טעימות כרגיל. אוירה המסעדה נעימה עם מוזיקת רקע ושירות טוב. אז כן מומלץ, אבל לא את המנה שם פיש אנד ציפס
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של שלמה אלה
(3.3)
21/11/2016
לצערי איכות האוכל במסעדה ירד משמעותית
אני נוהג לבקר בכרמא בתדירות גבוהה, הן עם המשפחה וגם לפגישות עסקיות. לצערי הרושם שאני מקבל שאיכות האוכל בכרמא ירדה באופן ניכר בחודשים האחרונים. הפעם הזמנו פרחי כרובית וחציל למנה הראשונה, הכרובית היתה טובה והחציל סביר. שתי מנות הסלמון היו גרועות והוחזרו. במקומם לקחנו פרגית על העצם, מנה שאני תמיד מרוצה ממנה בכרמא. המנה היתה גרועה !. אחרי שהחזרנו את הדג, כבר לא היה נעים להתלונן על הפרגית.
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של liran ומעין
(4.5)
20/03/2016
אוכל ממש טעים, ושירות מפנק.
חגגנו יומולדת לי לבעלי ולגיסתי. 4 מבוגרים וילדה בת 6. במנות הראשונות - כל מה שהזמנו היה ממש טעים. הזמנו סטייק לשלושה אנשים - בהחלט משביע. חשוב לבקש מהשף להוסיף רוטב פטריות. יצא פשוט מושלם.
ארוחה טעימה ומשביעה. לא היה מקום למנה אחרונה. שייקים של קוקוס ומנגו מ-ע-ו-ל-ה.
מומלץ בחום.
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של litalcre
(3.3)
01/03/2015

חוות דעת של Natalia Echtshain
חוות הדעת אומתה ע”י קבלה
(4.0)
18/11/2014
מסעד איכותית
נהנינו כרגיל במסעדת כרמא. השירות היה מהיר, אדיב ונעים, האוירה במקום הייתה נעימה והאוכל היה טוב, כרגיל. באמת שאין תלונות. החיסרון היחיד- המסעדה יקרה.
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של Efrat
(4.0)
29/07/2014
מסעדה יקרה אבל המנות טעימות
בכל פעם שאנחנו במסעדה אנחנו מזמינים את המנות האהובות עלינו - קדירת בשר עם פסטת חונקי כמרים - מנה עשירה, טעימה, אמנם יקרה אבל מספיקה גם לזוג. למנה ראשונה אנו אוהבים את הקרפצ'יו.
הקוקטיילים הקפואים טעימים גם ומלווים את הארוחה, ולקינוח פ קרם ברולה מענג ועוגת גבינה אפויה מנצחת.
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של maytalr
(4.0)
01/06/2014
מסעדת כרמא
הגענו בספונטניות ונכנסנו. הנוף מהמרפסת ממש כיפי.
בעיקר אוכל איטלקי - ברמה טובה מאוד, אך יחד עם זאת לא משהו שאף פעם לא אכלנו...
ממליצה יותר על הפיצה והפוקאצ'ה במקום.
קרא עוד
הסתר

הצג עוד חוות דעת

