Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_Up_partArrow_RightArrow_upArrow_downX_close_iconSite_menu_infoSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsמיוןכתובאייקוןMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorIcon star full gray colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consultExpand/Collapse Section דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Avatar_add_reviewicon-login-arrow-symbolLogOutFull_Menuדפי זהבPointsAvatar_add_reviewAvatar_add_reviewFavoritesMessagesPeopleEdit_detailsHistory
Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom FacebookTwitterWhatsappMail
תודה לך!
חוות הדעת שלך התקבלה ונמצאת כעת בבדיקה על-ידי צוות דפי זהב.
לאחר האישור היא תפורסם בעמוד בית העסק.
אני מאשר/ת קבלת דיוור ומידע פרסומי מקבוצת .zap האישור נדרש לקבלת ההטבה, אינו חובה וניתן לביטול בכל עת.
תאי - צ'ין - תמונה ראשית

ביקורת על תאי - צ'ין

זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי
לפי תנאי השימוש באתר.

חוות דעת גולשים

מקצועיות
(4.4)
שירות
(4.2)
מחיר
(3.6)
זמינות
(0.0)
כתוב חוות דעת
הזמנת איש מקצוע?קיבלת 50 מתנה לרכישה באתר ZAPSTORE
(4.5)
04/08/2013
השירות מדהים, היחס מדהים , האוכל טעים, המחיר סביר.
קרא עוד
הסתר
תמונה גנרית לכותב חוות דעת
(5.0)
04/08/2013
השירות והיחס מדהים, האוכל טעים מאוד, אחזור לשם במהרה. המחיר מעולה.
קרא עוד
הסתר
תמונה גנרית לכותב חוות דעת
(4.5)
04/08/2013
מעולה!
מסעדה נעימה, סושי טעים מאוד, שירות טוב. גם שירותי הtake away ממש טובים!! רק המחיר טיפה יקר אבל שווה!
קרא עוד
הסתר
מרים - תמונה
(4.3)
30/11/2012
מסעדה מומלצת מאוד
אוכל טעים, אוירה טובה ,שירות ואדיב. אנחנו נוהגים לאכול ארוחות יום הולדת ואחרות , לעתים קרובות ןמאוד נהנים.
קרא עוד
הסתר
עירית טננבאום - תמונה
(2.3)
29/09/2012
חוויה מאכזבת
הגענו 7 אנשים למסעדה לחגוג יום הולדת והתאכזבנו. ההמתנה הייתה ממושכת .יותר משעה לקח להם להגיש את המנה העיקרית וזה גם רק לאחר שהערנו להם. האוכל היה בינוני וחלקו הגיע קר. לסיכום, מאכזב, לא נחזור שנית.
קרא עוד
הסתר
לקוחה מאוכזבת - תמונה
(3.3)
07/04/2012
אוכל טעים
בעיקר אורז עם ביצה, המחיר קצת יותר זול אם מזמינים take away ולוקחים עצמאית. המנות של האיטריות הדקות(כמו ספגטי רק ממש רזות), ושל האורז גדולות(לשני אנשים לפחות). וגם הסושי נחמד. שירות ידידותי,נעים וסבלני.כולל הסבר אם צריך.
קרא עוד
הסתר
Inbal Monar - תמונה
(3.8)
02/10/2011
מסעדת טאי צ'ין
מסעדה אסיאתית מן הטובות באיזור. האוכל טעים מאוד, תמיד טרי (סושי וכו'), גם בימים לחוצים (וישנם לא מעט כאלה) השירות וההכנה מהירים ויעילים תודות לצוות עובדים מיומן ווותיק (אין תחלופה גדולה של אנשי צוות - זה אומר המון), בימי ראשון יש 1+1 על מגוון מנות...מחירים סבירים בהחלט. בעל הבית אדם מאוד נחמד, קשוב ומסביר פנים, תמיד איכפתי ובעל רצון לשפר למקסם את חווית הלקוח. יישר כוח !!
קרא עוד
הסתר
user95545 - תמונה
(4.8)
01/10/2011
טייק אווי
האוכל נהדר כרגיל, שירות זריז וידידותי. בהחלט אחזור לשם ואמליץ לחברים.
קרא עוד
הסתר
תמונה גנרית לכותב חוות דעת
(3.5)
07/09/2011
אוכל נהדר שרות מעולה
מידי פעם אנחנו מזמינים אוכל סיני . מטלפנים מזמינים והאוכל מגיע חם פריך וטעים לאחר 20 דקות ובשעות הלחץ 30 ד' . אולם המחיר מאוד יקר כך שאנחנו לא מרבים להזמין.
קרא עוד
הסתר
תמונה גנרית לכותב חוות דעת
(3.8)
06/09/2011
"אמא, אני רוצה ללכת למסעדה של הסושי"
תאי צ'ין היא בחירת הבית לעסקית צהריים זריזה, ב 48 שקלים מקבלים: מרק (האישה אוהבת מרק חמוץ-חריף, האיש אוהב מרק תירס, הילדה לא אוהבת מרק..) אגרול (לילדה, אנחנו סופרים קלוריות) סלט סיני (דוגמית של כמה גפרורי גזר וצנון בתחמיץ סיני מתקתק. טעים. דוגמית, כאמור) מנה עיקרית המנות גדולות ומפנקות, המרקים טובים הסושי נחמד האישה אוהבת לשבת שם בערב עם חברות על כוס קאווה וקומבינציית סושי (צמחונית, היא מבקשת להדגיש)
קרא עוד
הסתר
user20904 - תמונה
  • 2
  • 1
לעסק הקודם
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
לעסק הבא
Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist