תודה לך!
חוות הדעת שלך התקבלה ונמצאת כעת בבדיקה על-ידי צוות דפי זהב.
לאחר האישור היא תפורסם בעמוד בית העסק.
לאחר האישור היא תפורסם בעמוד בית העסק.
אני מאשר/ת קבלת דיוור ומידע פרסומי מקבוצת .zap האישור נדרש לקבלת ההטבה, אינו חובה וניתן לביטול בכל עת.


חוות דעת גולשים
מקצועיות
(4.4) שירות
(4.2) מחיר
(3.6) זמינות
(0.0) כתוב חוות דעת
הזמנת איש מקצוע?קיבלת 50₪ מתנה לרכישה באתר ZAPSTORE
חוות דעת של חביבה
(4.5)
04/08/2013
השירות מדהים, היחס מדהים , האוכל טעים, המחיר סביר.
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של יעל
(5.0)
04/08/2013
השירות והיחס מדהים, האוכל טעים מאוד, אחזור לשם במהרה. המחיר מעולה.
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של מרים
(4.5)
04/08/2013
מעולה!
מסעדה נעימה, סושי טעים מאוד, שירות טוב. גם שירותי הtake away ממש טובים!! רק המחיר טיפה יקר אבל שווה!
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של עירית טננבאום
(4.3)
30/11/2012
מסעדה מומלצת מאוד
אוכל טעים, אוירה טובה ,שירות ואדיב. אנחנו נוהגים לאכול ארוחות יום הולדת ואחרות , לעתים קרובות ןמאוד נהנים.
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של לקוחה מאוכזבת
(2.3)
29/09/2012
חוויה מאכזבת
הגענו 7 אנשים למסעדה לחגוג יום הולדת והתאכזבנו. ההמתנה הייתה ממושכת .יותר משעה לקח להם להגיש את המנה העיקרית וזה גם רק לאחר שהערנו להם. האוכל היה בינוני וחלקו הגיע קר. לסיכום, מאכזב, לא נחזור שנית.
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של Inbal Monar
(3.3)
07/04/2012
אוכל טעים
בעיקר אורז עם ביצה, המחיר קצת יותר זול אם מזמינים take away ולוקחים עצמאית. המנות של האיטריות הדקות(כמו ספגטי רק ממש רזות), ושל האורז גדולות(לשני אנשים לפחות).
וגם הסושי נחמד.
שירות ידידותי,נעים וסבלני.כולל הסבר אם צריך.
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של user95545
(3.8)
02/10/2011
מסעדת טאי צ'ין
מסעדה אסיאתית מן הטובות באיזור. האוכל טעים מאוד, תמיד טרי (סושי וכו'), גם בימים לחוצים (וישנם לא מעט כאלה) השירות וההכנה מהירים ויעילים תודות לצוות עובדים מיומן ווותיק (אין תחלופה גדולה של אנשי צוות - זה אומר המון), בימי ראשון יש 1+1 על מגוון מנות...מחירים סבירים בהחלט.
בעל הבית אדם מאוד נחמד, קשוב ומסביר פנים, תמיד איכפתי ובעל רצון לשפר למקסם את חווית הלקוח.
יישר כוח !!
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של אדוה
חוות הדעת אומתה ע”י קבלה
(4.8)
01/10/2011
טייק אווי
האוכל נהדר כרגיל, שירות זריז וידידותי. בהחלט אחזור לשם ואמליץ לחברים.
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של אהובה
(3.5)
07/09/2011
אוכל נהדר שרות מעולה
מידי פעם אנחנו מזמינים אוכל סיני . מטלפנים מזמינים והאוכל מגיע חם פריך וטעים לאחר 20 דקות ובשעות הלחץ 30 ד' . אולם המחיר מאוד יקר כך שאנחנו לא מרבים להזמין.
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של user20904
(3.8)
06/09/2011
"אמא, אני רוצה ללכת למסעדה של הסושי"
תאי צ'ין היא בחירת הבית לעסקית צהריים זריזה,
ב 48 שקלים מקבלים:
מרק (האישה אוהבת מרק חמוץ-חריף, האיש אוהב מרק תירס, הילדה לא אוהבת מרק..)
אגרול (לילדה, אנחנו סופרים קלוריות)
סלט סיני (דוגמית של כמה גפרורי גזר וצנון בתחמיץ סיני מתקתק. טעים. דוגמית, כאמור)
מנה עיקרית
המנות גדולות ומפנקות,
המרקים טובים
הסושי נחמד
האישה אוהבת לשבת שם בערב עם חברות על כוס קאווה וקומבינציית סושי (צמחונית, היא מבקשת להדגיש)
קרא עוד
הסתר

- 2
- 1