
ביקורת על לאונרדו-פתאל
חוות דעת גולשים
זמינות
(4.5) (2) מחיר
(4.3) (1) שביעות רצון
(4.3) (1) איכות
(4.3) (1) שירות
(3.8) (1) מיון לפי:
חוות דעת של Oren Klein
(3.0)
13/05/2017
לילה שלא נחל לאף אחד
הגענו לרגל יום ההולדת של אשתי ויום נישואין.
כחברי מועדון שמיים קיבלנו הנחה לאור יום נישואין כך שהמחיר היה סביר בהחלט.
ארוחת הבוקר מצוינת.
הבעיה שלנו היתה בלילה.
חזרנו לחדר עיייפים מאד מסרט בסינמה סיטי בסביבות 00:00 והלכנו לישון. כל שעה התעוררנו כיוון שהמזגן כבה ונדרש לפתוח את דלת החדר על מנת שהחשמל יחזור.
בפעמיים הראשונות חשבנו שמדובר בתקלה חד פעמית. בפעם השלישית בסביבות 3:30 התקשרנו לקבלה ונמסר לנו שמדובר בטעות ושכחו לכבות את החיישן.
הציעו להחליף חדר ב-3:30 אך לא רלוונטי מפאת השעה. איש האחזקה מגיע רק ב-6:30.
לא נתנו פתרון.
בבווקר כשהתלוננתי בקבלה הפניתי את תשומת ליבו של פקיד הקבלה גם לעניין שהובטח לנו תשורה (יין ועוגה) כחברי מועדון וביקשתי גם שיבדוק לגבי צ'ק אאוט מאוחר ושיתן מענה עד 9:30 כיוון שכל הלו"ז שלנו תלוי בתשובה.
קיבלנו תשובה רק בסביבות 12:30 כשכבר לא היה רלוונטי.
לגבי התשורה למועדון נזכרו להביא לנו מגבות.
לגבי הלילה הציעו ארוחת ערב על חשבונם וכשהסברנו שאין לנו אפשרות להישאר הציעו יום כיף (שימוש במתקני המלון וארוחת בוקר).
במילים אחרות הוצע לנו פיצוי שלא כרוך בעלות עבור המלון.
הסברנו שכיוון שנלקח לנו לילה (היה סיוט על אמת) נבקש פיצוי לילה. לא אושר. חבל.
אנחנו לקוחות קבועים במלונות פתאל (חופשה שישית או שביעות בשנה האחרונה) וזו היתה חוויה נוראית.
מאכזב נורא.
קרא עוד
הסתר

- 2
- 1