Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_Up_partArrow_RightArrow_upArrow_downX_close_iconSite_menu_infoSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsמיוןכתובאייקוןMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorIcon star full gray colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consultExpand/Collapse Section דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Avatar_add_reviewicon-login-arrow-symbolLogOutFull_Menuדפי זהבPointsAvatar_add_reviewAvatar_add_reviewFavoritesMessagesPeopleEdit_detailsHistory
Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom FacebookTwitterWhatsappMail

ביקורת על לאונרדו-פתאל

חוות דעת גולשים

זמינות
(4.5) (2)
מחיר
(4.3) (1)
שביעות רצון
(4.3) (1)
איכות
(4.3) (1)
שירות
(3.8) (1)
מיון לפי:
(3.0)
13/05/2017
לילה שלא נחל לאף אחד
הגענו לרגל יום ההולדת של אשתי ויום נישואין. כחברי מועדון שמיים קיבלנו הנחה לאור יום נישואין כך שהמחיר היה סביר בהחלט. ארוחת הבוקר מצוינת. הבעיה שלנו היתה בלילה. חזרנו לחדר עיייפים מאד מסרט בסינמה סיטי בסביבות 00:00 והלכנו לישון. כל שעה התעוררנו כיוון שהמזגן כבה ונדרש לפתוח את דלת החדר על מנת שהחשמל יחזור. בפעמיים הראשונות חשבנו שמדובר בתקלה חד פעמית. בפעם השלישית בסביבות 3:30 התקשרנו לקבלה ונמסר לנו שמדובר בטעות ושכחו לכבות את החיישן. הציעו להחליף חדר ב-3:30 אך לא רלוונטי מפאת השעה. איש האחזקה מגיע רק ב-6:30. לא נתנו פתרון. בבווקר כשהתלוננתי בקבלה הפניתי את תשומת ליבו של פקיד הקבלה גם לעניין שהובטח לנו תשורה (יין ועוגה) כחברי מועדון וביקשתי גם שיבדוק לגבי צ'ק אאוט מאוחר ושיתן מענה עד 9:30 כיוון שכל הלו"ז שלנו תלוי בתשובה. קיבלנו תשובה רק בסביבות 12:30 כשכבר לא היה רלוונטי. לגבי התשורה למועדון נזכרו להביא לנו מגבות. לגבי הלילה הציעו ארוחת ערב על חשבונם וכשהסברנו שאין לנו אפשרות להישאר הציעו יום כיף (שימוש במתקני המלון וארוחת בוקר). במילים אחרות הוצע לנו פיצוי שלא כרוך בעלות עבור המלון. הסברנו שכיוון שנלקח לנו לילה (היה סיוט על אמת) נבקש פיצוי לילה. לא אושר. חבל. אנחנו לקוחות קבועים במלונות פתאל (חופשה שישית או שביעות בשנה האחרונה) וזו היתה חוויה נוראית. מאכזב נורא.
קרא עוד
הסתר
Oren Klein - תמונה
  • 2
  • 1
לעסק הקודם
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
לעסק הבא
Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist