תודה לך!
חוות הדעת שלך התקבלה ונמצאת כעת בבדיקה על-ידי צוות דפי זהב.
לאחר האישור היא תפורסם בעמוד בית העסק.
לאחר האישור היא תפורסם בעמוד בית העסק.
אני מאשר/ת קבלת דיוור ומידע פרסומי מקבוצת .zap האישור נדרש לקבלת ההטבה, אינו חובה וניתן לביטול בכל עת.

חוות דעת גולשים
מקצועיות
(3.7) שירות
(3.1) מחיר
(3.0) זמינות
(0.0) כתוב חוות דעת
הזמנת איש מקצוע?קיבלת 50₪ מתנה לרכישה באתר ZAPSTORE
חוות דעת של Oshry
(5.0)
05/10/2017
מקום מצויין
מי שמגיע בערב חייב להזמין מקום מראש ולהגיד אם רוצה לשבת בפנים או בחוץ
בחוץ יש אווירה יותר כיפית...
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של Chani
חוות הדעת אומתה ע”י קבלה
(3.5)
17/09/2016
בשר טוב, שירות פחות
מבחינת אוכל סך הכל טעים - הזמנו שיפודי פרגיות שהיו טובים. גם לא היה יותר מדי מבחר של סוגי בשר בשיפודים. מחיר גם טיפה יקר..
צ'יפס בסדר למרות שנראה כצ'יפס קפוא קנוי.
לקחנו גם סלטים והיו רק שניים שבאמת אהבנו.
מבחינת שירות מלצרים לא מסבירי פנים, הרגשתי שהמלצר לא מרוצה ועושה פרצוף מכך שהזמנו רק 3 שיפודים לשני סועדים. לא מילאו את הסלטים בכלל והיה צריך לבקש במיוחד למרות ששמתי במקום בולט כשהתרוקן. לא הציעו תה ובקלוואה בסוף הארוחה למרות שהיה כתוב בתפריט שהם נותנים בחינם והיה צריך לבקש במיוחד. בסך הכל הרגשה שצריך לבקש כל דבר ולא יציעו לך את מה שמגיע לך בלי שתבקש בעצמך - לא הרגשה הכי נעימה.
גם מבחינת הגעה דרך לא סימפטית, מזל שיש לי רכב ישן ופחות כואב לי עליו אבל מלא בורות בדרך ואופציה גדולה שישפשפו אותך בחניה.
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של אורן
(2.5)
22/10/2013
המקום נרא יפה אוירה יפה השקיעו יפה בחוץ
הגענו למסעדה מי רחוק כי שמענו מחברים הלכנו לנסות ,
ניגשה אלנו המארחת בחרנו בכל מיקרה איפה שאנחנו רצינו ולא איפה המארחת רצתה לא היה לה שום התנגדות,
פתחנו את התפריט התחלנו להשתעל לא בצורה מטורפת אבל היי המחירים לא מוצדקים
החלטנו כבר לשבת כי בכול זאת הגענו מרחוק,
הזמנו כל אחד את המנה שלו בנתיים הביאו לנו סלטים וזהו , אחרי עוד 15 דק הביאו שיפודים בלי שתייה בלי פיתות
היה קשה לתפוס את המלצר אמרתי לו מלא פעמים להביא פיתות עד שהוא הביא לקח מלא זמן והשיפודים מתקררים אתם יודעים .
הסלטים לא יתמלאו במהלך הארוחה אפילו שסיימנו את הסלטים שמתי לא את זה בקצה השולחן וכלום היה צריך להעיר לו כול הזמן ולא היה לחץ מי יודע מה
הסלטים לא התלהבתי לא משהו לפי דעתי.
המלצר לא הציע לנו לקחת בקבוק קולה גדול הוא לא אמר לא עזר כלום היינו צריכים להבין לבד חבל באמת חבל המקום עם פוטנציאל
לא אחזור לשם שוב.
אולי זה ביש מזל אבל אני לא מתכוון ללכת שוב למקום
חבל שלא השקיעו בתודעת שירות גבוה כמו שהשקיעו באדריכלות נוף וחבל.
קרא עוד
הסתר

- 2
- 1

