Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_Up_partArrow_RightArrow_upArrow_downX_close_iconSite_menu_infoSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsמיוןכתובאייקוןMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorIcon star full gray colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consultExpand/Collapse Section דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Avatar_add_reviewicon-login-arrow-symbolLogOutFull_Menuדפי זהבPointsAvatar_add_reviewAvatar_add_reviewFavoritesMessagesPeopleEdit_detailsHistory
Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom FacebookTwitterWhatsappMail
תודה לך!
חוות הדעת שלך התקבלה ונמצאת כעת בבדיקה על-ידי צוות דפי זהב.
לאחר האישור היא תפורסם בעמוד בית העסק.
אני מאשר/ת קבלת דיוור ומידע פרסומי מקבוצת .zap האישור נדרש לקבלת ההטבה, אינו חובה וניתן לביטול בכל עת.
אצל עובד בכפר - תמונה ראשית

ביקורת על אצל עובד בכפר

זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי
לפי תנאי השימוש באתר.

חוות דעת גולשים

מקצועיות
(3.7)
שירות
(3.1)
מחיר
(3.0)
זמינות
(0.0)
כתוב חוות דעת
הזמנת איש מקצוע?קיבלת 50 מתנה לרכישה באתר ZAPSTORE
(5.0)
18/05/2018
אוכל מזרחי, טעים עם מלא סלטים
השולחן מלא תמיד, אווירה טובה וחמימה, האוכל מעולה. יש המון מלצרים כך שהשירות מהיר ויעיל ולא צריך להמתין לשירות. כל הזמן שואלים אם הכל בסדר. מעולה בקיצור
קרא עוד
הסתר
Mor - תמונה
(5.0)
05/10/2017
מקום מצויין
מי שמגיע בערב חייב להזמין מקום מראש ולהגיד אם רוצה לשבת בפנים או בחוץ בחוץ יש אווירה יותר כיפית...
קרא עוד
הסתר
Oshry - תמונה
(3.5)
17/09/2016
בשר טוב, שירות פחות
מבחינת אוכל סך הכל טעים - הזמנו שיפודי פרגיות שהיו טובים. גם לא היה יותר מדי מבחר של סוגי בשר בשיפודים. מחיר גם טיפה יקר.. צ'יפס בסדר למרות שנראה כצ'יפס קפוא קנוי. לקחנו גם סלטים והיו רק שניים שבאמת אהבנו. מבחינת שירות מלצרים לא מסבירי פנים, הרגשתי שהמלצר לא מרוצה ועושה פרצוף מכך שהזמנו רק 3 שיפודים לשני סועדים. לא מילאו את הסלטים בכלל והיה צריך לבקש במיוחד למרות ששמתי במקום בולט כשהתרוקן. לא הציעו תה ובקלוואה בסוף הארוחה למרות שהיה כתוב בתפריט שהם נותנים בחינם והיה צריך לבקש במיוחד. בסך הכל הרגשה שצריך לבקש כל דבר ולא יציעו לך את מה שמגיע לך בלי שתבקש בעצמך - לא הרגשה הכי נעימה. גם מבחינת הגעה דרך לא סימפטית, מזל שיש לי רכב ישן ופחות כואב לי עליו אבל מלא בורות בדרך ואופציה גדולה שישפשפו אותך בחניה.
קרא עוד
הסתר
Chani - תמונה
(2.5)
22/10/2013
המקום נרא יפה אוירה יפה השקיעו יפה בחוץ
הגענו למסעדה מי רחוק כי שמענו מחברים הלכנו לנסות , ניגשה אלנו המארחת בחרנו בכל מיקרה איפה שאנחנו רצינו ולא איפה המארחת רצתה לא היה לה שום התנגדות, פתחנו את התפריט התחלנו להשתעל לא בצורה מטורפת אבל היי המחירים לא מוצדקים החלטנו כבר לשבת כי בכול זאת הגענו מרחוק, הזמנו כל אחד את המנה שלו בנתיים הביאו לנו סלטים וזהו , אחרי עוד 15 דק הביאו שיפודים בלי שתייה בלי פיתות היה קשה לתפוס את המלצר אמרתי לו מלא פעמים להביא פיתות עד שהוא הביא לקח מלא זמן והשיפודים מתקררים אתם יודעים . הסלטים לא יתמלאו במהלך הארוחה אפילו שסיימנו את הסלטים שמתי לא את זה בקצה השולחן וכלום היה צריך להעיר לו כול הזמן ולא היה לחץ מי יודע מה הסלטים לא התלהבתי לא משהו לפי דעתי. המלצר לא הציע לנו לקחת בקבוק קולה גדול הוא לא אמר לא עזר כלום היינו צריכים להבין לבד חבל באמת חבל המקום עם פוטנציאל לא אחזור לשם שוב. אולי זה ביש מזל אבל אני לא מתכוון ללכת שוב למקום חבל שלא השקיעו בתודעת שירות גבוה כמו שהשקיעו באדריכלות נוף וחבל.
קרא עוד
הסתר
אורן - תמונה
  • 2
  • 1
לעסק הקודם
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
לעסק הבא
Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist