תודה לך!
חוות הדעת שלך התקבלה ונמצאת כעת בבדיקה על-ידי צוות דפי זהב.
לאחר האישור היא תפורסם בעמוד בית העסק.
לאחר האישור היא תפורסם בעמוד בית העסק.
אני מאשר/ת קבלת דיוור ומידע פרסומי מקבוצת .zap האישור נדרש לקבלת ההטבה, אינו חובה וניתן לביטול בכל עת.
ביקורת על זאפה
חוות דעת גולשים
מקצועיות
(4.0) (7) שירות
(3.5) (15) זמינות
(3.3) (9) מחיר
(2.3) (9) כתוב חוות דעת
הזמנת איש מקצוע?קיבלת 50₪ מתנה לרכישה באתר ZAPSTORE
חוות דעת של Heli
(4.0)
22/05/2018
מקום נעים, שמח, מעט צפוף
השירות טוב מאד, מלצרים טובים, חיכניים ומקצועיים, המקום מאד צפוף ולעיתים זה לא נעים לשבת. אך המוסיקה וההופעות מחפים על כך.
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של Einat
(4.0)
04/12/2016
הופעה וארוחה בזאפה
היינו בחמישי האחרון בהופעה בזאפה. האוכל שהזמנו היה טעים מאוד אבל יקר! והמנות היו ממש קטנות. המופע היה מצוין. אם אתם רעבים עדיף שתאכלו קודם. :)
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של Oren Klein
חוות הדעת אומתה ע”י קבלה
(4.4)
04/12/2015
בהופעה של הג'ירפות
הגענו לשם להופעה של הג'ירפות.
למרות שהיה עמוס השירות היה מצוין וקיבלנו מענה מיידי לכל בקשה.
גם החשבון הגיע בזמן וללא עיכובים.
המנות היו טעימות מאד אבל יקרות מאד. בהתחשב בחוויה כולה (עלות הכרטיס+האוכל) אפשר לומר שקיבלנו תמורה מלאה.
חסר גיוון בסוגי הבירות אבל גם מה שיש בסדר גמור.
בית ההופעות שלנו ללא ספק.
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של Yafit
(3.4)
18/12/2014
הופעה בזאפה
היינו בהופעה של דודו טסה בזאפה. מחיר הכרטיס להופעה לא זול (הייתה לנו הנחה דרך מועדון צרכנות), כשגם העובדה שחייבים להזמין אוכל/שתייה לא מקלה, מהבחינה הזו. למרות זאת, הסלטים שהזמנו היו טובים מאד.
המקום עצמו יפה מאד, מעוצב היטב ונראה מרווח. גם הסאונד בהופעה ושאר הטכנולוגיות הרגישו מצוין.
הערה כללית, אולי באחריות הזאפה ואולי באחריות האנשים שמאחורי המופע: ההופעה משווקת בתור "דודו טסה והכוויתים", אולם לא ראינו בתוכניה הסבר על כך שמדובר בהופעה שכולה בערבית, על פי פרוייקט שעשה לפני מספר שנים. משיחות אחרי המופע, הבנו שלא היינו היחידות שלא ידעו זאת. אולי ראוי לציין זאת בתוכניה או בעת רכישת הכרטיסים, לטובת האנשים שמכירים מספיק את הזמר, אבל לא את כל הפרוייקטים שעשה במהלך הקריירה הענפה שלו.
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של שיר
(4.8)
01/07/2013
אחלה מקום לראות בו הופעה!
הייתי בזאפה בהופעה של שלמה ארצי-הופעת ישיבה.
למרות שההופעה הייתה בישיבה צוות המקום נתן שירות אדיב ומהיר.
היה מלצר צמוד כמעט לכל שולחן שדאג לקחת את כל ההזמנות שלנו באדיבות ולהביא אותם במהירות!
לא הרגישו את הצפיפות במקום למרות שהיה מלא והאיכות הייתה מעולה!
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של שוש
(4.6)
07/09/2012
בית להופעות חיות -הכי שוות !!
המינוס -עלות דמי ההזמנה שמשלמים בכל עסקה טלפונית ומחירים לא זולים בחלק מן ההופעות.
תפריט די גדול וטעים אבל לא זול, הופעות שוות ומגוונות ,מרכזי ,שירות טלפוני מעולה .
מועדון הבית שלי.
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של יעל
(2.0)
14/08/2011
הופעות בראש בורגני...
כחובבת הופעות, אני מגיעה מפעם לפעם למועדון הזאפה שברמת החייל, אך בדרך כלל זהו פשוט עניין של הופעה שאי אפשר לתפוס במקום אחר יותר מאשר חיבה למקום.
בצדדיו הטובים, הסאונד בו בדרך כלל מצוין, וגם התאורה אינה מזן המועדונים החשוכים עם הפנס וחצי שאינך יכול לראות בהם דבר מהניואנסים שעל הבמה לפניך. גם שירות ההזמנות מאוד יעיל ואדיב, וזמין כשמתקשרים, ולא מחייב אותך על "דמי טיפול" מטופשים. חשוב מאוד לציין לטובה את ההקפדה על איסור העישון, ואת המזגן שפועל מצוין (עניין חשוב בהופעות). גם הופעות הצהריים בשישי הן מוסד חביב ביותר.
בצד הפחות מוצלח - בחלק מההופעות שממש דורשות עמידה וריקודים הזאפה מבכרים לקיימן בישיבה, מה שמרגיש מאופק ובורגני מדי, ולא תואם לרוח המוזיקה (הופעות של פורטיס למשל, או אביב גדג'). בהופעות ישיבה חייבים להגיע מוקדם כדי לקבל מקום טוב, ואזי ההמתנה ארוכה מאוד. מי שיגיע מאוחר עלול להידחק לבר האחורי, שממנו לא רואים שום דבר מהבמה כלל וכלל, למרות שהמחיר לישיבה בו זהה! גם המחירים עלולים להיות גבוהים יותר מאשר באותן הופעות במקומות חלופיים.
למי שאינם חובבי הופעות גדולים, וכאלו שאוהבים את המוזיקה שלהם בעטיפה יאפית עם תפריט יקר, המקום מושלם. לאחרים, עדיף לצרוך את המוזיקה במקום אחר.
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של אביטל
(4.0)
26/07/2011
הופעות טובות
הייתי שם במספר הופעות, האחרונה הייתה של רמי פורטיס. זה מקום מצויין לצפות בהופעות. יש מקומות ישיבה נוחים מהם ניתן לראות את הבמה, המקום אינטימי מאוד, ותמיד מגיעים לשם להופיע מיטב האומנים. החיסרון במקום הוא האוכל שעולה הרבה כסף, המבחר דל יחסית, ואין הגשת אוכל ושתייה בזמן ההופעה. דבר נוסף שבעייתי הוא שהחשבונות מוגשים בסוף ההופעה לכל השולחנות, מה שיותר עומס גדול ולוקח זמן עד שאפשר לזוז מהמקום. הצלתי היא לבקש לפני תחילת ההופעה שיסגרו לכם את החשבון ולשלם. סה"כ חוויה חיובית מאוד, סאונד ואקוסטיקה מעולים, רק כדאי לא להגיע רעבים.
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של יששכר
(5.0)
16/03/2011
עיזבו אתכם מההופעה
בזאפה יש הופעות טובות, או לא. זה תלוי במופיעים. אני גיליתי שזאפה זו מסעדה מעולה, שלצערי סגורה כשאין הופעה. המחיר סביר או קצת יקר, אבל טעים מאד. סלט זאפה עם גבינת עיזים מצופה פנקו מצאה חן בעיני זוגתי, ואני התלהבתי מניוקי ערמונים. הסופלה קטן מדי וטעים מאד
קרא עוד
הסתר

- 2
- 1