תודה לך!
חוות הדעת שלך התקבלה ונמצאת כעת בבדיקה על-ידי צוות דפי זהב.
לאחר האישור היא תפורסם בעמוד בית העסק.
לאחר האישור היא תפורסם בעמוד בית העסק.
אני מאשר/ת קבלת דיוור ומידע פרסומי מקבוצת .zap האישור נדרש לקבלת ההטבה, אינו חובה וניתן לביטול בכל עת.
ביקורת על שמו הקונדיטוריה
חוות דעת גולשים
זמינות
(5.0) (2) מקצועיות
(4.7) (15) שירות
(4.2) (20) מחיר
(3.5) (16) כתוב חוות דעת
הזמנת איש מקצוע?קיבלת 50₪ מתנה לרכישה באתר ZAPSTORE
חוות דעת של hani
(5.0)
24/09/2017
עוגות טעימות
רמה גבוהה מאוד של העוגה, מאוד מרוצה מהשירות ומהטעם!
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של Dana
חוות הדעת אומתה ע”י קבלה
(4.0)
26/12/2016
סופגניות לחנוכה
סופגניות בשלל צבעים, טעמים וטעימות להפליא....טעמנו את מסקרפונה ותותים, פאי לימון, גנאש שוקולד, חלבה, פיסטוק, ריבת חלב ותות....פשוט גן עדן. טוב שיש חנוכה פעם בשנה.
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של Ran
(4.5)
30/11/2016
קונדיטוריה טובה
המקום מעוצב להפליא, מריח נהדר ומרשים מאוד. השירות היה מהיר ואדיב. המחירים לא זולים כיאה למקום ולשם שלו, אך גם לא יקרים להחריד. כנראה שאחזור לקנות שם שוב (:
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של Zeew
חוות הדעת אומתה ע”י קבלה
(4.5)
31/01/2015
קונדיטוריה איכותית... אבל, יקרה...
רשת הקונדיטוריות שמו, שמן יצא למרחוק... העוגות מצויינות!!! השרות בסדר גמור. קשה למצוא חניה ליד החנות, אבל במרחק הליכה של מס' דקות אפשר. המחיר קצת גבוה, גם לגבי פריטים קטנטנים...
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של חובבת מסעדות
חוות הדעת אומתה ע”י קבלה
(3.8)
22/07/2013
קונדיטוריה מעולה
קנינו מאפם מלוחים וכן עוגיות תוצרת מקומית. מעולה! בכניסה למקום יש דוכן עם טעימות . הכל טרי טעים ומהנה.
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של חובבת מסעדות
(3.3)
08/03/2013
קונדיטוריה מצויינת
קנינו עוגיות מקרון קפה מעולות! המחיר 35 ש"ח לקופסא. המקום מפוצץ בימי שישי ויש מגוון רחב של חלות ומאפים לשבת.
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של בני
(3.8)
25/04/2012
עוגות
קונה אצלו עוגות , מומלץ בחום עוגת תפוחים, שוקולד וגבינה, המחיר גבוהה אך המוצר איכותי ביותר
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של user88137
(4.0)
31/12/2011
עוגות מצויינות
קנינו בשמו מספר פעמים לאחר שהתרשמנו מטעימה אצל חברים.
כל עוגה היתה טובה במיוחד, עוגת שכבות שוקולד ועוגת תפוחים עם פירות יער היו מצויינות!
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של בני
(3.8)
08/12/2011
עוגות
קונה עוגות לימי הולדת, עוגות גן עדן אך המחיר גבווה.
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של שאול
(3.0)
06/09/2011
עוגות טובות אך יקרות
שווה לנסות את עוגת הגבינה - מחירים יקרים
קרא עוד
הסתר

- 2
- 1