Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_Up_partArrow_RightArrow_upArrow_downX_close_iconSite_menu_infoSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsמיוןכתובאייקוןMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorIcon star full gray colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consultExpand/Collapse Section דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Avatar_add_reviewicon-login-arrow-symbolLogOutFull_Menuדפי זהבPointsAvatar_add_reviewAvatar_add_reviewFavoritesMessagesPeopleEdit_detailsHistory
Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom FacebookTwitterWhatsappMail
תודה לך!
חוות הדעת שלך התקבלה ונמצאת כעת בבדיקה על-ידי צוות דפי זהב.
לאחר האישור היא תפורסם בעמוד בית העסק.
אני מאשר/ת קבלת דיוור ומידע פרסומי מקבוצת .zap האישור נדרש לקבלת ההטבה, אינו חובה וניתן לביטול בכל עת.
יומנגס Humongous - תמונה ראשית

ביקורת על יומנגס Humongous

זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי
לפי תנאי השימוש באתר.

חוות דעת גולשים

מקצועיות
(4.5)
שירות
(4.3)
מחיר
(3.5)
זמינות
(0.0)
כתוב חוות דעת
הזמנת איש מקצוע?קיבלת 50 מתנה לרכישה באתר ZAPSTORE
(2.5)
31/12/2014
מאכזב
אחרי ששמעתי את כל הרעש מסביב ליומנגס החלטתי לנסות אחרי מספר פעמים שהלכתי לשם עם חברים וכל פעם ויתרנו והלכנו התור ארוך מדיי לפחות שעתיים וגם ההמתנה לאוכל החלטנו לבסוף להזמין במשלוח,נאמר לנו שיגיע עוד שעתיים-שעתיים וחצי לפחות (!!!) ביום אחר שהזמנו המשלוח הגיע גם לאחר כשעה וחצי והיה מאכזב ביותר לא מבינה את כל הרעש מסביב המבורגר ממוצע במחיר מופקע עם טעם לוואי מבחיל הצ'יפס בכלל על הפנים שומני מדיי ונראה כאילו עוד שניה נשרף אם היו מורידים קצת מחירים ומרחיבים את העסק\פותחים עוד סניפים כך שלא יווצר לחץ כל כך אולי היו משקיעים בכל המבורגר כאילו כל אחד הוא בפני עצמו ולא שמים את העיקר בכמה שיותר לקוחות
קרא עוד
הסתר
Dov - תמונה
(4.5)
23/10/2014
Humongous יומנגס מעולה ‎
מעולה מעולה מעולה !!!! איזה שירות! כיף להגיע, שירות מהיר ואיכותי. המנה עצמה בדיוק כמו שאני אוהבת! צ'יפס קריספי בצבע כרמל- כמו שבאמת צריך להכין ציפס. לחמניה טרייה וחמה. וההמבורגר פשוט במידת ההכנה בדיוק כמו שביקשתי. מקום שבאמת יודעים להכין מדיום ראר! מתייחסים לכל בקשת הלקוח! יחס מקסים ! מעולה !!!!!!
קרא עוד
הסתר
Sara - תמונה
(4.5)
31/05/2014
אחרי שעה וחצי של ציפייה בקור... שווה את זה!
הכותרת אומרת הכל. יצאנו מראשון לציון ברבע ל11. כשהגענו, באיזור 23:30 ביום שבת, היו 10 הזמנות לפנינו. חיכינו בערך עד 1 בלילה עד שנכנסנו. שמנו לב שהמוסיקה קצת חזקה אבל מתגברים על זה בקלות. מלצרית התיישבה איתנו והסבירה לנו על כל המנות. ארבעה גברים, הזמנו שני תאילנדי, מקסיקני ורגיל. מחיר תוספת הוא 10 שקלים אבל הגבינה והבייקון היו שווים את זה. היה לי טעים מאוד. ממליץ לכולם פעם בכמה זמן או כשחוגגים!
קרא עוד
הסתר
נתנאל - תמונה
(4.3)
11/02/2014
קונספט נחמד, שירות מעולה
קודם כל רצוי להגיע מוקדם, כיוון שמשמונה וחצי בערב עלולה להיווצר רשימת המתנה של שעה - שעה וחצי. יחס המלצרים מעולה, כיוון שאין תפריט המלצר מסביר באדיבות וסבלנות. מנה ראשונה לקחנו טבעות בצל, מומלץ בחום! בעלי הזמין המבורגר משקל 440 בטעם חריף מקסיקני רמה 2 עם תוספת של שיני שום מעל. אני הזמנתי המבורגר במשקל 220, המבורגר בקר רגיל, בתוספת של אנטריקוט מעל, התוספת של האנטריקוט לא הייתה כל כך אכילה ובטח של מצידקה את מחירה. מקבלים עם ההמבורגר הר של צ'יפס טעים. מעבר לזה, ההמבורגר טעים מאוד! המקום נקי. נהננו.
קרא עוד
הסתר
didi - תמונה
(3.3)
04/01/2014
אחלה
נחלק אץ החוויה לשניים: האוכל מעולה! מנות גדולות מאוד, צוצלץ הצרפתי ומנה ראשונה פטריות מצד שני מוזיקה בקולי קולות ולא ניתן לדבר
קרא עוד
הסתר
זהר  - תמונה
(5.0)
27/10/2013
מסעדה שחייבים לבקר בה!!!!
כל פעם שאנחנו בצפון אנו נכנסים למסעדה הזאת. המסעדה מעולה עם ההמבורגרים הכי טובים בארץ!!!! יש הרבה מקום והרבה שירות מפנק. מומלץ בחום!!!!!!! הדבר היחיד שהוא קצת חיסרון זה שאי אפשר להזמין מקום מראש.
קרא עוד
הסתר
אלכס - תמונה
  • 2
  • 1
לעסק הקודם
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
לעסק הבא
Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist