תודה לך!
חוות הדעת שלך התקבלה ונמצאת כעת בבדיקה על-ידי צוות דפי זהב.
לאחר האישור היא תפורסם בעמוד בית העסק.
לאחר האישור היא תפורסם בעמוד בית העסק.
אני מאשר/ת קבלת דיוור ומידע פרסומי מקבוצת .zap האישור נדרש לקבלת ההטבה, אינו חובה וניתן לביטול בכל עת.
ביקורת על מטרו גי'ם חדר כושר
מספר מקשר
זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי
לפי תנאי השימוש באתר.
072-3223491
חוות דעת גולשים
זמינות
(4.9) (11) שירות
(4.9) (22) מקצועיות
(4.7) (11) מחיר
(4.5) (11) כתוב חוות דעת
הזמנת איש מקצוע?קיבלת 50₪ מתנה לרכישה באתר ZAPSTORE
חוות דעת של אלי
(4.2)
14/07/2013
פניתי למטרו גי'ם חדר כושר על מנת להתאמן. היחס מצויין. המקום נראה טוב וגדול. מרוצה מהמאמנים. המקום פתוח כל היום. המחיר לא יקר מידי ולא זול מידי. ביררתי מחירים. פניתי למטרו גי'ם חדר כושר כי הם הכי קרובים לבית שלי.
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של user23901
(4.8)
07/02/2013
פניתי על מנת להתחיל להתעמל. יחס מצוין, מחיר מצוין לכל כיס, אדיבים, המאמן טוב נותן יחס אישי לכל אחד.
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של user87178
(4.8)
27/09/2012
חיפשתי מכון כושר עשיתי השוואה בין שלושה, בחרתי במטרו. שירות טוב, אדיב ,מקצועי ,כל מה שאדם מחפש בחדר כושר. מחיר היה סביר לא הכי יקר ולא הכי זול.
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של Denis Polyakov
(5.0)
10/07/2012
100% שביעות רצון
אחרי סקר מחירים ומספר אימוני ניסיון במכוני כושר באזור רמת גן. הרבה חיפושים באינטרנט ושאלות. החלטתי להירשם למטרו גי'ם . יש בו את כל הציוד הנדרש (אין צורך בהמתנה למכשירים או למשקולות), רמת גישה ולווי מקצועי כולל בניית תכנית אימון .אנשים איכותיים. האווירה כאן נותנת לך מוטיבציה באמת להתאמן. אני אישית מתקלח אחרי האימון ויש לי גם תא לשמירת חפצים אישיים. ממש כמו בית השני שלי.
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של Miri Uziel
(5.0)
28/06/2012
מכון כושר ביתי ומשפחתי
אני מתאמנת במטרו ג'ים כבר למעלה משנה ואני יותר ממרוצה. ניסיתי כמה מכוני כושר שלא היו לשביעות רצוני. מהרגע שנכנסתי למטרו ג'ים הבנתי מיד שמדובר במכון רציני איכותי ואינטימי-האנשים באמת באים להתאמן! היחס האישי והמסור גורם לך לרצות לבוא כל יום...כבר באימון הראשון הבנתי שמה שעשיתי עד עכשיו לא היה ממש כושר. הותאמה לי תוכנית שמתאימה למבנה ולמשקל גופי ובתוך חודש כבר ראיתי תוצאות. תמיד יש מדריך שעובר בחדר רואה את האימון,משנה,מתקן ומראה איך לעשות את התרגיל בצורה הכי נכונה. סרגיי המדהים עבד איתי על יציבה והזדקפות נכונה החל מהאימון הראשון מה שהקנה לי מודעות וביטחון-שיטה מיוחדת של פיטנס,אירה עובדת איתי על חיטוב ומשקולות ורמי תמיד מדריך אותי במקצועיות ראויה לשבח.חשוב לדעת שמלווים אותך באימון ודואגים לך והכול כלול במחיר החודשי. במטרו אני מרגישה כל כך בנוח ובבית (אני מגיעה במיוחד מתל אביב לאימון) אני ממליצה בחום על המכון ... לא תתאכזבו...
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של Michael Rabinovitc
(5.0)
08/06/2012
חדר כושר היחיד שאני מכיר שהוא ללא התחייבות
אני מתאמן מגיל 15 בחדר הכושר, ובמטרו ג'ים ממש הופתעתי מזה שהמנוי ללא התחייבות!
כמו כן רמת המקצועיות של המדריכים היא מהגבוהות שראיתי,למרות שאני כבר מאומן למדתי הרבה פשוט כי ניגשו אליי והסבירו, בכל מקרה אני ממש ממליץ לכולם.
דברים שרק מתאמני כוח יבינו:
יש שם אחלה כלוב והרבה מוטות ואפילו במת דד ליפט מיוחדת, הרבה ספספלים ומשקוליות יד, כמו כן ממש לא לחוץ באנשים.
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של Yana Fesh
(5.0)
01/04/2012
חדר כושר מעולה! פשוט תענוג! משפחתי ומקצועי..
חיפשתי המון באיזור, הייתי בכל האחרים מסביב והמטרו ג'ים ללא ספק החדר כושר הכי טוב!
החלל מרווח ומאורר כמו שצריך, המתקנים חדשים. המדריכים נותנים הכוונה אישית, מקצועית ואדיבה.
עם החיזוק והמוטיבציה שנותנים לי שם הצלחתי להגיע לתוצאות ואני מאד מרוצה!
מומלץ בחום!!
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של Uliana Zlotnik
(5.0)
30/03/2012
נהנית מכל רגע, חדר כושר ביתי נעים לבוא להתאמן
יחסי אישי ומקצועי מאוד, במיוחד של המדריכה אירה.
התאמנתי פעם בחדר כושר אבל מסתבר שבדיעבד לא עשיתי את התרגילים כהלכה, ועכשיו השתפרתי גם בכושר וגם במראה כמובן :) ממליצה בחום!
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של Liran
(5.0)
24/03/2012
חדר כושר מעולה!
מאמני כושר מקצועיים מאוד, תמיד מוכנים לעזור ולהסביר. כלל המכשירים ברמת תחזוקה מצויינת.
אני מרגיש שאני מקבל תמורה מלאה (ואף יותר) למחיר שאני משלם.
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של אלכס
(5.0)
21/03/2012
הדרכה ברמה גבוהה, מיקום נוח, אווירה מצויינת!
כמ ושאמרתי הדרכה ברמה גבוהה, מיקום נוח, אווירה מצויינת!
ישנן הרבה אנשים שכן רוצים להתחיל להתאמן ואפילו נרשמים, אבל בסוף עקב חוסר מוטיבציה לא ממש עושים את זה.
כאן מדובר בחדר כושר מעולם אחר. תמיד תרגישו כמו בבית, תמיד תמצאו מדריך שניתן לפנות עליו עם שאלות. גם אם אתם עייפים ובאתם לאימון קצר של כחצי שעה , אפשר לשבת קצת, לשתות קפה , להתאמן ולחזור הביתה עם מצב רוח מצויין.
כמו כן גם לאנשים שמתאמינים הרבה זמן וברצינות, תמיד יש לאן להתקדם. ולדעתי הדרכה ברמה כ"כ טובה לא תמצאו בשום מקום אחר.
תבואו בעצמכם ותתרשמו (עברתי הרבה חדרי כושר שונים -וכראה מצאתי את מה שחיפשתי)
קרא עוד
הסתר

- 2
- 1