Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_Up_partArrow_RightArrow_upArrow_downX_close_iconSite_menu_infoSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsמיוןכתובאייקוןMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorIcon star full gray colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consultExpand/Collapse Section דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Avatar_add_reviewicon-login-arrow-symbolLogOutFull_Menuדפי זהבPointsAvatar_add_reviewAvatar_add_reviewFavoritesMessagesPeopleEdit_detailsHistory
Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom FacebookTwitterWhatsappMail
ג'אסיה jasia - תמונה ראשית

ביקורת על ג'אסיה jasia

זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי
לפי תנאי השימוש באתר.

חוות דעת גולשים

ציון כללי
(5.0) (2)
אריזה
(5.0) (2)
שביעות רצון מהמחיר
(5.0) (2)
זמן משלוח
(5.0) (2)
אוכל
(4.0) (2)
מחיר
(2.0) (2)
אוירה/משלוח
(2.0) (2)
שירות
(1.0) (2)
מיון לפי:
(2.0)
12/04/2025
אוכל סביר, שירות גרוע
הגענו ביום ששי בערב בשעה מוקדמת. המקום היה די ריק. מלצרית ניגשה אלינו מייד, והמנות שהזמנו הגיעו די מהר. המנות שלי היו בסדר – סלט פטריות חם ופאד שאולין (שתיהן צמחוניות). לעומת זאת שותפי התלונן שהמנה הראשונה שהזמין, סלט עוף, היתה לא טעימה עד בלתי אכילה. מלצרית (אחרת) פינתה אותה בשתיקה בלי להתייחס לכך שלא נאכלה (אולי אין צורך לומר שחוייבנו עבורה בחשבון). לגבי שאר מנותיו – ראשונה ועיקרית – הוא לא התלונן, אבל ציין שכולן טבלו באותו רוטב, כאילו הטבח לא יודע או לא רוצה להתאמץ להתקין רוטב נפרד לכל מנה, רוטב שיתאים לרכיביה היחודיים. בינתיים המסעדה החלה להתמלא, ובמיוחד לידנו נפתח שולחן למשפחה גדולה שבאה לחגוג יום הולדת. המלצרית שירתה אותם והתרוצצה סביבם, ומאיתנו התעלמה. גמרנו לאכול וישבנו כמו עציצים, והמלצרית – יוק. אפילו לא מעיפה אלינו מבט. ביקשנו ממלצר אחר שיפנה את השולחן. הוא פינה חלק, ואז החליט שדחוף לו לסדר את השולחן הסמוך (ככל הנראה, כדי לפנות אותו למחזור חדש של סועדים). אחרי שהפצרנו בו פינה גם את שארית הצלחות על שולחננו, אבל לא העלה על דעתו לנגב אותו (ובאמת, למה לנגב שולחן עבור סועדים שסיימו לאכול אם אפשר לנגב שולחן עבור סועדים שעוד לא הזמינו?). כמו כן הזמנתי ממנו קפה, אבל כפי שהתברר, הוא לא העביר את ההזמנה למי שצריך להכין את הקפה. בשלב זה פנינו למי שנראה לנו כדמות בכירה יותר במסעדה והתלוננו בפניו. הוא התנצל, ניקה את שולחננו, והביא לנו את הקפה שביקשתי. לקראת סיום הצלחתי לתפוס את המלצרית הראשונה והבעתי בפניה את מורת רוחי. היא נראתה כנעלבת והסבירה שהיא היתה עסוקה עם סועדים אחרים. אמרתי לה שאת זה אמנראינו, אבל לא יתכן שתתעלם מאיתנו לגמרי כאילו היינו שקופים.
קרא עוד
הסתר
צבי - תמונה
  • 2
  • 1
לעסק הקודם
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
לעסק הבא
Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist