תודה לך!
חוות הדעת שלך התקבלה ונמצאת כעת בבדיקה על-ידי צוות דפי זהב.
לאחר האישור היא תפורסם בעמוד בית העסק.
לאחר האישור היא תפורסם בעמוד בית העסק.
אני מאשר/ת קבלת דיוור ומידע פרסומי מקבוצת .zap האישור נדרש לקבלת ההטבה, אינו חובה וניתן לביטול בכל עת.


חוות דעת גולשים
מקצועיות
(4.7) שירות
(4.3) מחיר
(4.3) זמינות
(0.0) כתוב חוות דעת
הזמנת איש מקצוע?קיבלת 50₪ מתנה לרכישה באתר ZAPSTORE
חוות דעת של יעלי
(4.8)
13/07/2016
שירות מצוין מנות נדיבות
הזמנתי מקום מראש לארוחת ערב לקבוצה של תיירים מחו"ל , המחיר לאדם לא זול ביחס למקומות אחרים אבל התפריט נראה עשיר ועם מבחר מגוון מאוד.
מכיוון שניצלנו את המקום לקיים גם הרצאה עבור האורחים ישבנו בחדר פרטי בקומה העליונה והייתה אוירה ממש נעימה ורגועה.
המלצרים מיהרו להעמיס כמות אדירה של סלטים ומתאבנים למיניהם על השולחנות
השירות היה אדיב מאוד חבל רק שהמלצרים לא ידעו או ניסו להציע את מגוון הדגים בתפריט והסתפקו ב -לשאול עוף/דג/ פירות ים אבל מעבר לזה באמת שהיה ערב מושלם.
אוכל בשפע, דגים טריים ופירות ים (אני הזמנתי מיקס פירות ים מטוגן עם ציפוי שהיה מעולה) והשירות אדיב מאוד
מומלץ
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של liat
(4.3)
23/11/2015
מסעדת דגים טעימה
שמעתי הרבה על המסעדה והחלטנו לנסות אותה בעצמנו. האוכל חביב והשרות שקיבלנו היה מעולה! אכלתי במסעדות דגים טובות יותר אך אין ספר שהטריות, הסלטים, האווירה והמיקום הופכים את המסעדה למוצלחת ביותר.
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של Shani
(4.5)
14/08/2015
שירות מעולה!
אין על השירות שלהם לא מספיקים להגיד מילה והכל על השולחן! האוכל מעולה!
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של דפנה
חוות הדעת אומתה ע”י קבלה
(4.0)
14/12/2013
מקוום מעולה עם המון אוכל
מסעדה המתמקדת בעסקיות - עסקית בשרית 74 ש"ח, עסקית דגים 99 ש"ח, מי שלא מזמין עסקית משלם 50 ש"ח. האוכל מעולה. באנו ביום שישי בצהריים ולמרות שהיה מלא התיישבנו מהר ותכף הגיעו לשולחן מגוון עצום של סלטים הכוללים פלפל, חומוס, טחינה, חצילים, לאפה חמה וטרייה, קנקן לימונדה מפנק. המלצרים כל הזמן מגישים עוד ועוד. האווירה כיפית כי ישבנו בחוץ ביום נעים. מומלץ.
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של ג'ינו
(5.0)
26/06/2013
הגענו במוצ"ש והתחלנו את השבוע שלנו בכיף
אנחנו פוקדים את המסעדה אחת לחודש, בעיני כיף גדול.
לכל הכותבים כאן שיש הרגשה של חדר אוכל, ממליץ לכם לפנות למקומות אחרים ולשם פי שתיים או שלוש..
בפעם האחרונה הזמנו פילה של לברק ודג שלם מאותו הסוג, כמו תמיד היה טעים, נעים וכלכלי. 178 ש"ח (לפני טיפ) על שני דגים, ים של סלטים במילוי אוטומטי, קפה ותה. שטר אחד ורוד סגר את הסיפור והמשכנו לדרכינו. המסעדה היתה מפוצצת, ישבנו תוך חמש דקות, ותוך שעה וקצת היינו בחוץ.
אין על זקן והים ולמי שלא נעים - שפשוט לא יגיע.
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של shirleyg
(4.0)
23/05/2013
אוכל מעולה, שירות מצויין אך אווירה של חדר אוכל
ביום שישי האחרון התחשק לנו דגים. מאחר ולא היו מקומות פנויים במסעדה המועדפת עלינו, החלטנו בספונטניות ללכת לזקן והים. היה נראה שיש תור מכאן ועד הונולולו, אבל הרגיעו אותנו ואמרו שתוך 10 דקות כבר ניכנס פנימה. ואכן - כך היה! איך שהתיישבנו הביאו לנו 23 סלטים טעימים עם פיתות עירקיות. כל סלט שסיימנו - הביאו לנו אחר במקומו, וגם כשסיימנו את הפיתות, הביאו לנו חדשות. הדגים היו מעולים, הלימונדה מתוקה במידה, והתה והקפה בסיום הארוחה - היו און דה האוס. מנה עלתה כ- 80 ש"ח לאדם. יצאנו מאוד שבעים ומרוצים מהאוכל.
נקו'דת החולשה של המסעדה אבל היא שהאווירה היא כמו של חדר אוכל מוסדי, מבחינת ההמולה, הרעש והצפיפות היחסית. עם זאת, בהחלט הייתי שמחה לחזור לשם שוב.
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של Yaron
(1.5)
01/04/2013
ביזיון!
הגעתי למסעדה בערב שהיה עמוס במיוחד וביקשתי שולחן ל 10. אז האחראי שואל אותי כולם פה? אמרתי לו 5 פה ועוד 5 יגיעו עוד מעט. אז הוא אומר לי אני אושיב אתכם רק כשכולם יגיעו. בקיצור אנחנו עומדים שם איזה רבע שעה ובינתיים כל מי שבא אחרינו כבר נכנס. עד שהגיע מצב שאנחנו לבד בתור והתפנה שולחן אז לא היתה להם ברירה ונאלצו להושיב אותנו. בקיצור אנחנו יושבים והם לא עורכים לנו את השולחן. פתאום בא האחראי ואומר לנו שאנחנו תופסים לו שולחן של 10 וזה לא בסדר שאנחנו יושבים לפני שכולם הגיעו, עוד שנייה היה מקים אותנו מהשולחן. המזל שאחרי כמה דקות הגיעו השאר. בסוף הארוחה אני אומר למלצר - תביא נרגילה. אז הוא אומר שאין עכשיו נרגילות (הם רק רצו שנקום כבר כי יש תור) אז אמרתי לו תבדוק שוב. אז הוא פנה לאותו אחראי שרצה להקים אותנו בהתחלה. האחראי היה בדיוק מאחורי, והאחראי עושה לי מאחורי הגב תנועה מגונה עם האגן שלו. הוא רק לא שם לב שאשתי קלטה אותו עושה את זה. התחלתי לריב איתו על ההתנהגות שלו. ובמקום להתנצל הוא עוד מצדיק את ההתנהגות של עצמו. המלצר שהרגיש לא נעים מכל הסיטואציה אומר לי פתאום שאין בעיה והוא יביא נרגילה. אמרתי לו שאני לא רוצה כלום. שילמנו , בלי טיפ כמובן, ויצאנו משם. בקיצור, אתה יושב במסעדה לא זולה , מוציא ים כסף, ומה שמעניין אותם זה רק שתשלם ותעוף משם כמה שיותר מהר כדי שלא תתפוס להם שולחן יותר מידי זמן. אני לא מתכוון ללכת לשם יותר.
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של ליטל
(5.0)
18/10/2012
מסעדת הזקן והים ביפו
מקום ממש מומלץ!!!שפע של סלטים מגוונים וטעימים!!!
המנות העיקריות שם גדולות ומשביעות והשירות מצויין ומזמין.
קרא עוד
הסתר

הצג עוד חוות דעת






