הצג חוות דעת
מציג 16-26 חוות דעת מתוך 37 חוות דעת על YDM שליחויות
1.4
דירוג כללי
ציון כללי 1.4
שירות 1.4
זמינות 1.4
איכות 1.9
שביעות רצון מהמחיר 1.6

irena.lifshits
31/12/2023
1
הטיפול הגרוע ביותר שקיבלתי אי פעם!!! משלוח מחנות מאשדוד לפתח תקווה ( חנות מסרו את החבילה באותו יום הזמנה) יותר מ7 ימים ( שילמתי כסף עבור משלוח עד הבית 3 ימי עבודה.חנות פנו אלהם כידי שהמשלוח יגיע אלי. לי בכלל לא אנו 3 ימים בוואטספ. לאחר 3 מים הם כתנו שמחסן שלהם עדיין לא נתן תשובה לגבי משלוח שלי. חשוב לציין שזו היתה מתנה ואני הלכתי לשם ללא מתנה. חשוב לציין את זה גם בגוגל שספקים לא התקרבו אלכם כי הם מפסדים לקוחות. יותר גרוע מהטיפול שלכם לא יכול להיות.
זמינות1 לא טוב
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

sellaannette
17/12/2023
1
צפי קבלת החבילה היה אמור להיות ב13.12 עד עכשיו אני מחכה ואין אפשרות לדבר עם אף אחד, בשביל אחת שמזמינה הרבה , מעולם לא נתקלתי בשירות כזה גרוע !!!!!!!!!! צריך להתלונן לספק ההזמנה כדי שלא ישלחו דרכם!
זמינות1 לא טוב
איכות1 לא טוב
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא טוב
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

od.eventpro
25/10/2023
1
לא קיבלי את החבילה למרות שיצאה הודעה שהחבילה בנק החלוקה ואין עם מי לדבר - הם פשוט לא עונים לטלפונים!!
שירות1 לא טוב
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

shimgol
28/09/2023
1
שירות גרוע מכל הבחינות - גם אספקה בזמן וגם מענה.
המשלוח שלי לא הגיע לנקודת חלוקה, פניתי לצ'אט ואין מענה אנושי רק בוט. אחרי כמה זמן חזר אליי נציג שאמר שהם יבדקו את העניין, יבדקו אצל הנהג, יבדקו עם נקודות חלוקה אחרות מסביב. עבר למעלה משבוע והם לא מעדכנים, אין עם מי לדבר חוץ מעם הבוט בצ'ט. לא עונים למיילים, אין טלפון.
פניתי לחברה שממנה הזמנתי, כי ממנה הם לא יכולים להתעלם, רק היום ענו לה שהם בדקו והחבילה לא בנקודה, ויעשו סריקה מסביב. איפה הייתם שבוע?
עכשיו מילא שהחבילה אבדה, קורה, אבל המינימום זה לעדכן.
בקיצור, שירות גרוע שפוגע גם בהם וגם בבית העסק שממנו הזמנתי וכנראה לא ארצה להזמין שוב כל עוד הם ממשיכים לעבוד עם חברת שליחוית שלא יודעת לתת מענה בסיסי.
זמינות1 לא טוב
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא טוב
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

mayaya00
20/09/2023
1
באיזה קטע פשוט זורקים את החבילה מחוץ לדלת. ביקשתי להשאיר מחוץ לבית, אבל במקרה הייתי בסלון ופשוט שמעתי שהשליכו אותה. היא גם הייתה על הצד. בתוכה יש מוצרים שבירים מזכוכית!!! ואפילו מסומן על איזה צד להניח אותה. פשוט מביך. בנוסף, למרות שסימנתי שפשוט ישאירו ליד הדלת - השליח טען שבגלל שלא הייתי זמינה, אז המשלוח ידחה למחר. אז בשביל מה אני מסמנת להשאיר ליד הדלת אם השליח פשוט מחליט לא להגיע?
שירות1 לא טוב
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

hannasofer1
03/09/2023
1
שולחים לך הודעה אוטומטית שקיבלת את החבילה כשלא קיבלת אותה.מס הטלפון שנשלח אליך של הנהג המוביל,לא זמין אף פעם.אין דרך ליצור איתם קשר.מודיעים לך שקיבלת את החבילה ואין עם מי לדבר.תגידו אתם בבקשה איך קוראים להתנהלות כזאת.
זמינות1 לא טוב
איכות1 לא טוב
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא טוב
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

gilgvirts
08/08/2023
1
כתוב שחבילה נמסרה אפילו שלא נמסרה, לאחר מכן מתעלמים בצ'אט
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא טוב
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

mosachos
03/08/2023
3
שרות בעייתי מאוד, מקלקלים לספקים הטובים. השליח מצלצל פעם אחת אם לא ענית רושם כשל ומחזיר את המשלוח, אתה מזמין משהו לעסק מספקים ב שבע בערב מחוץ לשעות העבודה המקובלות ואז עונים לך שהם לא מתחייבים לשעות.
ציון כללי3 בסדר
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

מאיר
02/07/2023
1
מתקבלת הודעה כי משלוח של זארה יצא אל הלקוח ללא טווח שעות ותאריך כמחוייב בחוק .
השליח התקשר פעם אחת כאשר היה ליד הבית ללא תיאום חצי שעה לפחות קודם כשבאתי לענות השיחה נותקה ניסיונות חזרה לא נענו .
מבחינת החברה יש להנתין יום שלם עד לקבלת המשלוח .
בוחן אפשרות לתביעה ייצוגית מאחר וההתנהלות מנוגדת לחוק הטכנאים המחייב קביעת זמן הגעה טווח שעות של שעתיים ותאריך מדויק
זמינות1 לא טוב
איכות1 לא טוב
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא טוב
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

ציפי
10/03/2023
1
אני מחכה 3 שבועות לחבילה, שולחים לי הודעות והחבילה לא הגיעה, התקשרו מהחברה מהקלטה שחוזרת על עצמה בלי שום תועלת, שירות גרוע ביותר
שירות1 לא טוב
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות