accessibility
Avatar_add_reviewicon-login-arrow-symbolLogOutFull_Menuדפי זהבPointsAvatar_add_reviewAvatar_add_reviewFavoritesMessagesPeopleEdit_detailsHistory

היי אורח

accessibility
Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom

הצג חוות דעת

מציג 16-26 חוות דעת מתוך 37 חוות דעת על YDM שליחויות

1.4
ציון כללי 1.4
שירות 1.4
זמינות 1.4
איכות 1.9
שביעות רצון מהמחיר 1.6
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
הטיפול הגרוע ביותר שקיבלתי אי פעם!!! משלוח מחנות מאשדוד לפתח תקווה ( חנות מסרו את החבילה באותו יום הזמנה) יותר מ7 ימים ( שילמתי כסף עבור משלוח עד הבית 3 ימי עבודה.חנות פנו אלהם כידי שהמשלוח יגיע אלי. לי בכלל לא אנו 3 ימים בוואטספ. לאחר 3 מים הם כתנו שמחסן שלהם עדיין לא נתן תשובה לגבי משלוח שלי. חשוב לציין שזו היתה מתנה ואני הלכתי לשם ללא מתנה. חשוב לציין את זה גם בגוגל שספקים לא התקרבו אלכם כי הם מפסדים לקוחות. יותר גרוע מהטיפול שלכם לא יכול להיות.
צפי קבלת החבילה היה אמור להיות ב13.12 עד עכשיו אני מחכה ואין אפשרות לדבר עם אף אחד, בשביל אחת שמזמינה הרבה , מעולם לא נתקלתי בשירות כזה גרוע !!!!!!!!!! צריך להתלונן לספק ההזמנה כדי שלא ישלחו דרכם!
לא קיבלי את החבילה למרות שיצאה הודעה שהחבילה בנק החלוקה ואין עם מי לדבר - הם פשוט לא עונים לטלפונים!!
שירות גרוע מכל הבחינות - גם אספקה בזמן וגם מענה. המשלוח שלי לא הגיע לנקודת חלוקה, פניתי לצ'אט ואין מענה אנושי רק בוט. אחרי כמה זמן חזר אליי נציג שאמר שהם יבדקו את העניין, יבדקו אצל הנהג, יבדקו עם נקודות חלוקה אחרות מסביב. עבר למעלה משבוע והם לא מעדכנים, אין עם מי לדבר חוץ מעם הבוט בצ'ט. לא עונים למיילים, אין טלפון. פניתי לחברה שממנה הזמנתי, כי ממנה הם לא יכולים להתעלם, רק היום ענו לה שהם בדקו והחבילה לא בנקודה, ויעשו סריקה מסביב. איפה הייתם שבוע? עכשיו מילא שהחבילה אבדה, קורה, אבל המינימום זה לעדכן. בקיצור, שירות גרוע שפוגע גם בהם וגם בבית העסק שממנו הזמנתי וכנראה לא ארצה להזמין שוב כל עוד הם ממשיכים לעבוד עם חברת שליחוית שלא יודעת לתת מענה בסיסי.
באיזה קטע פשוט זורקים את החבילה מחוץ לדלת. ביקשתי להשאיר מחוץ לבית, אבל במקרה הייתי בסלון ופשוט שמעתי שהשליכו אותה. היא גם הייתה על הצד. בתוכה יש מוצרים שבירים מזכוכית!!! ואפילו מסומן על איזה צד להניח אותה. פשוט מביך. בנוסף, למרות שסימנתי שפשוט ישאירו ליד הדלת - השליח טען שבגלל שלא הייתי זמינה, אז המשלוח ידחה למחר. אז בשביל מה אני מסמנת להשאיר ליד הדלת אם השליח פשוט מחליט לא להגיע?
שולחים לך הודעה אוטומטית שקיבלת את החבילה כשלא קיבלת אותה.מס הטלפון שנשלח אליך של הנהג המוביל,לא זמין אף פעם.אין דרך ליצור איתם קשר.מודיעים לך שקיבלת את החבילה ואין עם מי לדבר.תגידו אתם בבקשה איך קוראים להתנהלות כזאת.
כתוב שחבילה נמסרה אפילו שלא נמסרה, לאחר מכן מתעלמים בצ'אט
שרות בעייתי מאוד, מקלקלים לספקים הטובים. השליח מצלצל פעם אחת אם לא ענית רושם כשל ומחזיר את המשלוח, אתה מזמין משהו לעסק מספקים ב שבע בערב מחוץ לשעות העבודה המקובלות ואז עונים לך שהם לא מתחייבים לשעות.
מתקבלת הודעה כי משלוח של זארה יצא אל הלקוח ללא טווח שעות ותאריך כמחוייב בחוק . השליח התקשר פעם אחת כאשר היה ליד הבית ללא תיאום חצי שעה לפחות קודם כשבאתי לענות השיחה נותקה ניסיונות חזרה לא נענו . מבחינת החברה יש להנתין יום שלם עד לקבלת המשלוח . בוחן אפשרות לתביעה ייצוגית מאחר וההתנהלות מנוגדת לחוק הטכנאים המחייב קביעת זמן הגעה טווח שעות של שעתיים ותאריך מדויק
אני מחכה 3 שבועות לחבילה, שולחים לי הודעות והחבילה לא הגיעה, התקשרו מהחברה מהקלטה שחוזרת על עצמה בלי שום תועלת, שירות גרוע ביותר
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_infoSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist