תודה לך!
חוות הדעת שלך התקבלה ונמצאת כעת בבדיקה על-ידי צוות דפי זהב.
לאחר האישור היא תפורסם בעמוד בית העסק.
לאחר האישור היא תפורסם בעמוד בית העסק.
אני מאשר/ת קבלת דיוור ומידע פרסומי מקבוצת .zap האישור נדרש לקבלת ההטבה, אינו חובה וניתן לביטול בכל עת.
ביקורת על מרסי
בוקעאתא
מספר מקשר
זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי
לפי תנאי השימוש באתר.
055-4311452
חוות דעת גולשים
שירות
(4.8) מקצועיות
(4.8) מחיר
(4.7) זמינות
(0.0) כתוב חוות דעת
הזמנת איש מקצוע?קיבלת 50₪ מתנה לרכישה באתר ZAPSTORE
חוות דעת של kitaro19
(5.0)
27/11/2025
פשוט מדהים
היינו היום 27/11 במסעדה עקב ביקורות טובים על המסעדה. הזמנו פלטה זוגית שכוללת חצי מהתפריט. האוכל לא רק טעים, הוא מדהים . השירות מצויין וניתן עי השף עצמו שגם מסביר מה כל דבר וממה הוא נבנה. לשף גם סיפורים מבית סבתא שבכלל נתן עוד נדבך לסיפור האוטנטי של המקום ( המקום היה בעבר בית הסבתא שלו). ממליץ להגיע , לאכול, להתענג ועןד.
יוסי וליטל קיטרו קרית גת
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של ariealter4661
(5.0)
10/10/2025
המקום אותנטי,האוכל טעים
בעל הבית אדם מקסים, זו מסעדה של משפחה עם שורשים דרוזים.
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של יהודה
(5.0)
28/09/2025
מסעדה חדשה עם דור שלישי לשפים
מסעדה משפחתית, אוכל דרוזי אותנטי, מגוון וטעים,
קבלת פנים חמה ולבבית, ממליץ בחום.
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של 13agami
(5.0)
24/09/2025
מעולה!
היינו היום עם החייל שלנו בדרך לבסיס,
האוכל ,השרות,האווירה פשוט אין מילים.
אוטנטי ,טרי ,טעים ממש ממש.
מסעדה משפחתית לתפארת 💜
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של jacksonrafael23
(5.0)
22/08/2025
הגענו למסעדה לאחר שיחה טלפונית
הגענו לאחר שיחה טלפונית עם אדהם בעל המסעדה והשף, קבלת הפנים, ההסבר על הארוחה ועל המטבח הדרוזי האותנטי, היו מאלפים, כמו האוכל שהוגש באופן מסורתי והיה טעים בצורה יוצאת דופן, כל זה במחיר סביר ביותר,
אבל שווה.
מומלץ בכל לב להגיע למסעדת מרסי בכפר בוקעתה ברמת הגולן,
תאלו ותהנו מכל ביס.
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של a.a.alb99
(5.0)
31/07/2025
מומלץ מאד
אוכל מעולה, טעים ואיכותי. נקי, שרות מצויין ואווירה נעימה מאד. לא לפספס!!!
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של njwanabuawad
(5.0)
22/07/2025
מסעדת מרסי אחת מהטובות בארץ
השישברק היה חלום עלי גפן עדין מיוחד סלט טרי נחזור❤️❤️❤️❤️
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של liam.yaskolka
(1.0)
18/07/2025
סביר מינימלי ביותר
המקום נראה מבחוץ די אחלה אבל בפנים ממש מאכזב האוכל מלא במלח לרמה שאי אפשר לתאר ולאכול שמו קילו של מלח על האוכל
אני מאוד מאוד סבלתי היום במסעדת ולא אשכך את יום זה בחיים מקווה שיתיחסו לביקורת ולא ימשיכו לשים כמות כזו של מלח ממש אוכל זוועה לא אחזור לפה בחיים
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של yoram.rosenberg58
(5.0)
09/07/2025
נקי, מעוצב , חוויה קולינרית
קידמו את פני בעלי המקום , זוג שפים מקסימים שמכינים הכל באהבה. עצם ההכרזה שהמנות בתפריט משלימות זו את זו ולכן צריך גם להתאים אותן. הסבר מפורט ומעניין. מנות ייחודיות כמו קובה צמחונית ממולאת רימון ושקדים. יאמממי. כדי לחוות עוד טעמים , אפשר להזמין מראש חצאי מנות .
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של noyataltibi
(5.0)
05/07/2025
10 מ- 10 !
שווה ביותר !
אוכל מעל למעולה !
שירות אדיב ויחס חם !
הכל טעים ברמות !
ממליצים בחום להגיע ומהר ! אנחנו בטוח נחזור ♥️🙏🏼
קרא עוד
הסתר

הצג עוד חוות דעת