
ביקורת על לאונרדו פלאזה-פתאל
חוות דעת גולשים
זמינות
(5.0) (2) שביעות רצון מהמחיר
(4.5) (1) איכות
(4.0) (2) ציון כללי
(3.8) (1) שירות
(3.0) (1) מיון לפי:
חוות דעת של Oren Klein
חוות הדעת אומתה ע”י קבלה
(3.0)
31/08/2020
שירות שירות ושוב פעם שירות
שהינו במלון לאונרדו פלאזה טבריה בחודש אוגוסט 2020.
למרות שאני חבר מועדון לא קיבלתי הנחה עקב הנחה טובה יותר דרך שובר. יחד עם זאת, שאר ההטבות לא קיבלו ביטוי כמעט לחלוטין.
במלון לאונרדו פלאזה טבריה עוד דאגו לחדד בפנינו שכניסה מוקדמת או יציאה מאוחרת הם רק בהתאם ליכולת ולא בהכרח. גם זה מובן.
צבירת לילות מתנה – שלילי. לא ברור לי למה.
אז כן, קיבלנו 10% על שירותים שרכשנו במלון (וגם את זה נאלצנו להזכיר בקבלה בעת הצ'ק אין).
מתוך 10 פעמים שהתקשרנו לקבלה נענינו פעמיים, כשגם אז באחת הפעמים נאמר לנו שיחזרו אלינו ולא חזרו עד היום. השיא היה שאחרי שחזרנו לחדר לא היו לנו מגבות, ניסינו לתפוס את הקבלה כדי לקבל מגבות ולאחר חצי שעה שניסינו ירדתי פיזית לקבלה.
אין חניה של המלון. כל אזור המלון בעייתי מאד. אז כן, מקבלים כרטיס חניה מוזל מהמלון לחניה העירונית אבל בשעות מסוימות וימים מסוימים זה פשוט סיוט.
האוכל בחדר האוכל סביר. אין ממש הקפדה על ריחוק חברתי והיגיינה. השולחן עמוס בכלים מלוכלכים והצוות לא מפנה אלא רק אחרי שאתה קם מהשולחן.
סה"כ חוויה סבירה ולא יותר מכך. כנראה שלא נחזור.
קרא עוד
הסתר

- 2
- 1