Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
יום שבת
5:00 - 21:15

הקופה פתוחה ברציפות

6:00 - 14:30

שעות פתיחת הקופה בבוקר

20:30 - 22:30

שעות פתיחת הקופה במוצ"ש

צפה בשעות הפעילות

מידע נוסף על תחנת רכבת נהריה

אזורי שירות

נהריה

תחומי העסק

חברות רכבת

חברות רכבת

רכבת ישראל

זמינות

פתוח בשישי

פתוח בשבת

פתוח במוצ"ש

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף *5770

מפה

Navigate
מפת הגעה אל תחנת רכבת נהריה
נווט

מציג 1-5 חוות דעת מתוך 5 חוות דעת על תחנת רכבת נהריה

4
ציון כללי 4
שירות 4
מחיר 2.8
זמינות 3.8
שביעות רצון 4
שירות 4.3
איכות 4
שביעות רצון מהמחיר 4
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
רכבת ששופצה והשתפרה
הרכבת ממוקמת ממש ליד מרכז מסחרי ולפעמים בחוץ ממש לא נעים להיות אבל בתוך הרכבת שיפצו והמצב השתפר. השירות של הצוות תלוי באותו יום. לרוב בסדר. יש מקומות ישיבה ודי נוח.
רכבת נהריה
נסעתי ממוצקין לנהריה, אני מאוד אוהבת את הנסיעה ברכבת כשאין יור מידי אנשים ולא צפוף. אפשר לשבת בשקט ולעשות דברים כמו לקרוא וללמוד. העובדים של הרכבת ממש חמודים ועונים על שאלות באדיבות. מחיר קצת יקר לטעמי.
משופץ
תחנת הרכבת בנהריה שופצה לאחרונה והשתדרגה (הוסיפו עוד רציף), ברכבת עצמה כמובן נוח וממוזג, שירות אדיב. מחיר הנסיעות יקר..
רכבת ישראל
כמעט מדי שבוע, אני עושה את המסלול מהצפון למרכז, בדרך כלל באמצעות רכבת מתחנת נהריה. אציין שבניגוד לסיפורים ש"גדלתי" עליהם, מספר האיחורים של הרכבת מצומצם באופן יחסי, וכמעט בכל המקרים היא מגיעה בזמן. משך הנסיעה, לעומת זאת, די ארוך, בעיקר כשנדרשות החלפות. תדירות הרכבת לא מספקת לטעמנו, וההתרשמות שלי היא שהרפורמה דווקא עשתה את המצב גרוע יותר. המחיר לנסיעה ממש לא זול, אם כי אני מקבלת הנחת סטודנטית שמוזילה את הנסיעות. לגבי נוחות הנסיעה, לרוב היא סבירה, אם כי יש רכבות מעט ישנות יותר (למשל, ללא שקע חשמלי). מה שכן, יותר מדי פעמים המזגן ברכבת, אפילו בחורף, מקפיא, וזה מאד מקשה עליי.
תחנת רכבת נהריה
בסך הכול תחנה קטנה ונוחה מאד להתמצאות. כמעט בכל המקרים הרכבות מגיעות בזמן. חבל שתדירות הקווים, מעבר לשעות השיא, נמוכה יחסית. לא בטוח שניתן לייחס זאת לתחנת הרכבת הספציפית הזו, אבל הנסיעה למרכז מנהריה ממש לא זולה: כיוון אחד לתל אביב עולה, נכון לעכשיו, 51 ש''ח.
  • 1

54 סניפים של תחנת רכבת נהריה

מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist