אשת טורס -משרדי הנהלה
משרדי נסיעות בתל אביב
נחלת יצחק 12, תל אביב
מציג 16-19 חוות דעת מתוך 19 חוות דעת על אשת טורס -משרדי הנהלה
2
דירוג כללי
סבט ואילה
10/07/2016
1
שירות גרוע ולא אמין
הזמנתי חופשה לפני כשבוע. אחרי רדיפה של יום וחצי קיבלתי אישור הזמנה אבל לא את הקבלה על תשלום. את הקבלה קיבלתי רק ביום חמישי אחרי אינספור טלפונים וטענות שהכל כבר נשלח אליי ומה פתאום אני מטרידה את הנציגים. בשיחת מכירה הובטחו דברים שלא הופיעו לא באישור המלון ולא בקבלת התשלום. בקיצור, לא ממליצה להזמין מהם אלא אם אין ברירה. anat
09/08/2015
1.4
בושה
הזמנתי טיול משפחות בני מצווה.
הודיעו לי ששעות הטיסה למרות שהן צ'רטר סגורות ונוחות (המראה צהרים חזרה ערב) אולם יום לפני הטיסה העבירו לי שעות טיסה 4 לפנות בוקר יציאה וחזרה 9 בבוקר. התברר לי שהשעות האלו כבר היו ידועות חודש לפני לשאר הנוסעים. אילו היו נותנים לי פרטים אלו לפני הייתי מבטלת את הטיול....
המדריך רצה תוספת כסף על כל רקה נוספת שהיה עם הקבוצה, שכנע את הנוסעים לעשות טיול נוסף כל לילה בתוספת 10 יורו לאדם, הביא אותנו לאכול בתחנות דלק, מחירים יקרים ומקום מעל אוטוסטרדה למשל, כאשר אפשר היה לאכול במקומות ומסעדות מקומיות עם אופי נוף וטעם של המקום....מאוכזבת עייפה מהטיול שחיכיתי לו כל כך (אני והילדים) ושילמתי עליו מלוא כספי. הימים הארוכים מהבוקר עד 12 או 1 בלילה היו מעייפים ולא מהנים.
אבי
19/02/2013
1
לא כדאי להזמין
סגרתי עם הנציג חברת תעופה אל על ויום לפני הטיסה התברר שהוא הזמין לי חברה אחרת שהייתה זולה ב150 אירו מאלעל.הוא טען שאני ואישתי לא הזכרנואת אלעל גם המנהלת שלו אמרה זה. חוויה ממש לא נעימה יום לפני הטיסה. user90240
17/10/2011
2
שירות לקוחות של אשת טורס
סגרתי(מסרתי פרטי אשראי לביטחון עד שהטיול יהיה מובטח ,אף על פי שנמסר כבר במעמד השיחה שהוא מובטח) טיול מאורגן ב5/6 מול סוכנת נסיעות דרך המענה הטלפוני מסניף אשקלון.
החווית השירות המזעזעת שקיבלתי מאז שביצעתי את ההזמנה הייתה מתחת לכל גבול אפשרי, ואני אפרט על כך:
בכל יום מאז מסירת פרטי האשראי טילפנתי למוקד השירות אף שהמענה היה יחסית מהיר באותם ימים לא קיבלתי מענה או שרוב השיחות היו בחיפוש אחרי הסוכנת שלי,שאלתי למה כל סוכן מכירה לא יכול לענות על שאלתי.?בגלל שזה לא יוצא לו תגמול.ממש יחס מזלזל שכל נציג מנפנף אותך.
לאחר ייאוש של מספר ימים טילפתי למוקד השירות ב3/7/11 על מנת לקבל מענה בנוגע לטיול שאני מעוניינת כבר לסגור ,מספר ניציגים מסרו לי את התשובה הלא מספקת שיש לי עוד זמן ממה אני דואגת ,חושבת שזאת תשובה לא רציונאלית כלל וכלל אני צריכה לסגור טיול יום לפני, אני חושבת שלו.באותו היום שטלפנתי המתנתי כ40 דקות המתנה לא חושבת שמוקד שירות טלפוני שמכבד את עצמו מצריך שהלקוחות ימתינו זמן רב כל כך עד שכבר ענה לי נציג והחליט שהוא כמובן לא מטפל בפניה שלי צריך להעביר אותי סוכנת שלי מסניף באשקלון ,אז השיחה הועברה אחרי זמן ההמתנה המרובה שהמתנתי והשיחה התנתקי .אני מניחה שאפשר להבין שזה מאוד מתסכל שוב להתקשר למוקד שירות ושוב להמתין. לבסוף התייאשתי וויתרתי וטלפנתי יום למחרת ושוחחתי עם 2 נציגים אחד מסניף ת"א שביררתי בנוגע לדרכון שלי שמישום מה גם לא נמצא אף על פי שביקשתי שיגיע לסניף ראשון לציון אחרי ששילמתי על ויזה לסין הייתי במרדף אחרי הדרכון קרוב ל3 שבועות.אותו נציג העביר אותי לסניף אשקלון שוב לשוחח עם הסוכנת שלי ושם ענתה לי נציגה מאוד נחמדה ואכן עזרה לי בכל מה שהיה צריך .בטעות מפתיעה אחרי מסכת טירטורים שעברתי רק הטיול שלי לא קיבל אישור כמו שציינתי בטעות!!
בכל זאת נאלצתי להגיע לסניף ת"א בכדי לשלם על הטיול ולחפש אחרי הדרכון האבוד שלי, מיותר לציין שזה לא סתם מסמך אלא דרכון ואת חשיבותו.
יצאתי לטיול היה ממש נחמד אך גם מבחינת המדריך גם לא היה ברמה גבוהה