Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom

מציג 26-31 חוות דעת מתוך 31 חוות דעת על מחסני חשמל משרדים

1.3
ציון כללי 1.4
שירות 1
מחיר 1.3
זמינות 1.2
שביעות רצון 1
שירות 1.3
איכות 1.4
שביעות רצון מהמחיר 2.3
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
גרועה
רכשתי טלויזייה 75 של הייסנס ב12500 ש"ח כולל התקנה , ודקה אחרי הרכישה אין עם מי לדבר . זה כמו לקנות ברחוב
שירות לקוחות מתחת לכל ביקורת
ביום חמישי רכשתי שואב אבק נטען מסוג הובר. המוכר היה סבלני במכירה, ושם נגמרה הסבלנות. המוכר אמר הרבה כדי לשווק ובנוסף אמר שצריך להטעין את השואב טעינה ראשונה כ- 16 שעות. אכן הטענתי כ- 16 שעות וביום שישי הפעלתי אותו, השואב אכן עבד אך הצליח לשאוב כ- 10 דקות בלבד ולאחר 10 דקות הוא נחלש ולא שואב דבר עד שהוא מפסיק לגמרי. נגשתי לחנות במוצאי שבת ומנהל המשמרת אמר לי בצורה מאוד ברורה כי זו "הכלה" ושהשואב נטען כ- 16 שעות מפעולה לפעולה ועובד רק כ- 10 דקות. ולא היה סבלני , עזב אותי מבלי לסיים איתי והתפנה ללקוחה אחרת. פשוט השאיר אותי עם הבעיה ועזב אותי, ממש עוגמת נפש. ביום ראשון פניתי טלפונית לשירות הלקוחות, דיברה איתי מנהלת שירות הלקוחות ואמרה שאין מה לעשות , בגלל שהשתמשתי בו לא ניתן להחזיר או להחליף, אך מאחר ואני מתעקשת היא סיכמה ואמרה שתמתין שהסניף יפתח ותחזור אליי עם תשובה. הבוקר, יום שלישי, פניתי שוב לשרות הלקוחות מאחר ומיום ראשון לא חזרה אלי, והתשובה חוזרת על עצמה, ביררה ואין מה לעשות. אז לסיכום יצא ככה, שאני רכשתי מוצר מוגבל, שלא ידעו אותי בדבר בעת הרכישה, בסניף לא התייחסו אליי לאחר רכישה, בשירות הלקוחות לא חזרו אליי ולבסוף קיבלתי תשובה שאין מה לעשות. אני "תקועה" עם מוצר שעלה לא זול, שלא משרת ומספק את רצונותיי, כי אני צריכה להחזיק שואב נוסף לגיבוי, כי אני מוגבלת בזמן השאיבה ביום. מאוכזבת מאוד מהתשובה, אני כלקוחה לא אשמה במוצר כזה שאתם אישרתם למכור בחנויות שלכם, קחו אחריות, מבקשת שמישהו סמכותי מעל מנהלת שירות הלקוחות יחזור אלי, להמשך טיפול הנייד שלי - 052-3667651 מס' הזמנה 114024940
טעון שיפור!
שלום, אין לי מושג למי החוות דעת הזאת מגיעה... אבל הייתי שמחה אם מישהו יחזור אליי ויראה טיפת יחס כי אני מאוד מאוד מאוכזבת, ביום חמישי האחרון אני ואחותי נכנסנו לסניף שלכם בכנפי נשרים גבעת שאול בעקבות המבצע על הסוני פלייסטשן 4, בסניף נאמר לנו שלא נשאר עוד מכשירים וחיפשו לנו בסניפים אחרים, הבחורה שטיפלה בנו בשם רינת מצאה בסניף סגולה דיברה לידינו עם המוביל, רינת קיבלה ביד 2000 שקלים במזומן עוד לםני שקיבלנו או ראינו את המוצר, רינת אמרה לנו שהכי רחוק שנקבל את המכשיר זה יום א' והיא תיצור איתנו קשר... אתמול יום ג' כאשר אף אחד לא יצר קשר נעלמו כלא היו, אני ואחותי דיברנו איתם וממספר נציגות נאמר לנו שלא ידוע במה מטופל ואף אחד שם לא טיפל בזה, לאחר שכעסתי חזרה אליי אתמול בערב נציגה ואמרה לי ואני מצטטת: "אין מי שיביא לכם את המכשיר, תגיעו לקחת את הכסף חזרה" אני רוצה להגיד לכם שזו פעם אחרונה שכף רגלי תדרוך במחסני חשמל ואיתי עוד המון, אני פשוט בהלם מצורת הטיפול, לאחר שהכסף נלקח מאיתנו כולם פשוט נעלמו ואף אחד לא טיפל בזה, אני חושבת שאתם צריכים לעשות בדק בית עם עצמכם ועם העובדים שלכם כי הם הורסים לכם, ואם זו צורת ההתנהלות אז מילים בפי אין! אני אדוה ואשמח מאוד אם מישהו יחזור אליי
כדאי לשקול היטב לפני הרכישה האם רשת מחסני החשמל היא המקום לקניה הטובה והבטוחה ביותר...
רכשנו טלפון סלולרי אקאי במחיר לא זול בהמלצת המוכר בסניף אור יהודה. הטלפון נמצא לקוי ולא ניתן לשימוש. הופננו לשרות הלקוחות של המילטון. המעבדה נמצאת במודיעין וקיימות תחתנות איסוף במקומות שונים בארף. לאחר 3 ניסיונות תיקין של מכשיר חדש!!! נואשנו ופנינו שוב למחסני החשמל שבחרו להתנער מאיתנו. קנינו טלפון בהמלצת מוכר, שילמנו במיטב כספנו, קבלנו עגמת נפש. לתשומתם ליבכם. עדכון 09/08 . שלחתי 2 מכתבים. האחרון מכתב התראה לפני תביעה ובו הצעתי כמה אפשרויות לפתרון הבעיה. לאחר מכתב התראה לפני תביעה, החברה ביקשה להחזיר את המכשיר למחסני החשמל לקבלת זיכוי.
מחסני חשמל חיפה סניף מת"מ מוסרים מוצר פגום ומתחמקים מאחריות
בתאריך 17/10/2013 קנינו מיקרוגל סאוטר במחסני חשמל סניף מת"מ חיפה. בהגיענו הביתה העמדנו המכשיר על השיש קראנו ההוראות, שמנו כלי עם מזון לחימום והפעלנו. נשמע קצת רעש בזמן הפעולה והתברר שהפח (המכסה על כל המכשיר) רופף בצד אחד ומרעיש. כשהסתיים החימום והוצאנו את הכלי עם המזון, נפל חלק פנימי של המיקרוגל אל צלחת הזכוכית. כשהחזרנו המכשיר עם החלק שנפל, בקרטון המקורי, אל החנות הם סירבו להחליפו וטענו שעלינו להוביל אותו על חשבוננו למעבדת תיקונים באזור נשר. אני מאד לא ממליץ לקנות במחסני חשמל, הם מסרו לנו מכשיר פגום ומתעלמים מאחריותם הבסיסית להחליפו בחדש.
תגובות (1)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

31/10/2013

אור שלום , צר לי כי הנאתך נפגמה עקב תקלה במכשיר לאחר כשבועיים מיום הרכישה. אנא צור איתי קשר בכדי שנוכל לפתור את הבעיה לשביעות רצונך . סמי מחסני חשמל 0505998873
מוצרים גרועים
רכשנו ב"מחסני חשמל" באיזור התעשייה הדרומי בנתניה שני מוצרים במבצע ולגבי שניהם התברר לנו שהם באיכות ירודה. המוצר האחד - מערכת אודיו. הדגשנו בפני איש המכירות את חשיבות איכות הרמקולים בעינינו, ומכיוון שקשה להתרשם בחלל שבחנות מאיכות השמע, - שאלנו אותו מפורשות אם ניתן לחבר למערכת רמקולים איכותיים יותר. הוא ענה בביטחון בחיוב. בבית גילינו שהשלט רחוק אינו שולט במערכת אלא רק במרחק נגיעה, וגם זאת לא תמיד. בנוסף, לאכזבתנו, ולמרות הבטחת איש המכירות, לא ניתן לחבר לה רמקולים אחרים. היינו צריכים לחזור לחנות פעמיים נוספות: בפעם הראשונה החליפו לנו את השלט רחוק ואישרו שאכן לא ניתן לחבר רמקולים אחרים, ובפעם השנייה - החזרנו את המערכת לאחר שגם השלט רחוק השני לא היה יעיל. אנחנו מתרשמים ש"מחסני חשמל" רוכשים מוצרים זולים באיכות ירודה, "מגלגלים" אותם על הקונה ואינם מגלים את אוזנו של הקונה לגבי תכונות חשובות של המוצר. אנשי המכירות אינם לומדים את המוצרים ואפילו מטעים בפירוט תכונותיהם, או, גרוע מכך, אולי מסתירים את הידוע להם.
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist