המוכר לא הסכים להוציא הצעת מחיר, מסתמך רק על מה שהלקוח כתב על דף או שרבוטים שלו על נייר. הדבר הוביל לחוסר הבנה וחוסר הסכמה בנוגע למחירים עבור השירות.
המשלוח לא הגיע ביום למחרת התשלום כפי שהובטח, רק יומיים אחרי.
המסילה עבור הוילונות הגיעה לא כנדרש ע"י הלקוח - לא נעשו חורים במקומות שסוכמו.
לדעתי, השירות שבוצע לא שווה את המחיר הגבוה מידיי שנגבה עבורו. חשנו ביחס מאוד לא מכובד מצד המוכר.
מדובר על מקרה שירות עבור הורים של אשתי, אנשים זקנים, חסרי ישע וניצולי שואה.
בעל העסק סירב לתת הצעת מחיר מסודרת בכתב וסיפק וילונות לא במידות שהבטיח בעל פה.
בנוסף, איכות העבודה ירודה מאוד ולא שווה את הכסף ששולם עבורה.
בעל העסק דיבר גסות לאשתי כשהיא באת אליו להתלונן.
העבודה הלקויה בוצע לקראת יום הכיפורים. כדאי לבעל העסק לעשות חשבון נפש ולתקן את עוגמת הנפש שגרם ללקוחות תמימים.