מידע נוסף על סימונס ישראל- חנות המפעל
מפה
הצג חוות דעת
מציג 1-6 חוות דעת מתוך 9 חוות דעת על סימונס ישראל- חנות המפעל
1.9
דירוג כללי
ציון כללי 1.9
שירות 1.9
זמינות 1.9
איכות 2.1
שביעות רצון מהמחיר 2.6

itzikmoseri
16/08/2022
5
שירות מעולה ואיכות ברמה אחרת מעל כולם, קנינו מיטה ואנחנו מאוד מרוצים, תודה.
איכות5 מצוין
שירות5 מצוין
שביעות רצון מהמחיר5 מצוין
ציון כללי5 מצוין
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

angle
08/06/2021
1
במזרונים יש דרגות קושי
אצלם מתברר שיש שמות קוד, למרות שקנינו מזרון שאמור להיות דרגת קושי גבוהה (שמתברר הטעייה מכיוון שהם היחידים שאצלם אין דרגות יש במקום שמות),
ואני לא בטוח אבל נראה לי שבין סניפים שונים של סימונס יש שמות שונים לאותו המזרון
לאחר פחות משנה - דרגת הקושי לטעמי השתנתה משמעותית, פניתי לשירות - לטענים ברור ששיכבת נוחות (עוד חלק שמחובר למזרון מלמעלה) - משתנה, מה שלי לא נשמע הגיוני בכלל, וגם לא נאמר לי בקנייה.
אז השירות מפנה לחנות לפיתרון, והחנות לשירות.
הזמנת בודק לאחר שנה כרוכה ב 800 שח בערך, 250 שח הובלה לכל כיוון, ועוד בודק 300 שח, למרות שהסברתי שעברה קצת יותר משנה כי היתה קורונה, וגם פניתי בתקופת הקורונה ולא חזרו אלי בנושא
אופציה 2 - הציעו לי להחליף למזרון קשה יותר בתוספת של 8000 ש"ח ולטענתם הם המחיר הזה עוד באים לקראתי
בקיצור לא מומלץ, שירות גרוע, ולאחר ששילמת ועברה שנה לא משנה מה קורה אתה נדפק
זמינות2 נמוכה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא מוצדק
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

mmmsigler
13/04/2021
1
שרות גרוע ביותר לא מומלץ .
הניחו את המזרן בסלון ונעלמו לאחר שנתקלו בקשיים להכניסו לחדר שינה. שירות1 לא טוב
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

קובי
05/04/2021
1
יקר, פגום ואין שירות לקוחות
חשבתי שאם אשקיע ואשלם יותר אקבל איכות טובה יותר. בפועל, אחרי 3 חודשים יש תקלה במנגנון. שירות הלקוחות סגור. מתקשרים ולא עונים באף שלוחה.זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר2 גבוה
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

דוד
29/06/2020
1
איכות ושירות גרועים ביותר
קניתי ספת נוער (יקרה שאמורה להיות איכותית)
כעבור שנתיים בלבד נוצר שקע במיטה - מסתבר שהקורה/מזונית התנתקה מהקרשים בתחתית המיטה בגלל חיבורים מאיכות חלשה.
המיטה באחריות ל-5 שנים על קפיצים וריפוד בלבד אבל מעבר לשנה ראשונה מסתבר שצריך לשלם מראש 250 ש"ח לביקור טכנאי, שלא יוחזרו לך בכל מקרה! וכמובן באו ה"טכנאים" והיו אצלי דקה בדיוק צילמו את המיטה וברחו בלי לתקן כלום למרות שכל נגר יכול לתקן. אף אחד לא חזר אלי מאז ולא ניתן להשיג אותם בטלפון. שלום שלום 250 ש"ח.זמינות2 נמוכה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר2 גבוה
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות
- 2
- 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות