הזמנתי ספר לימוד ורציתי להגיע לאסוף אצמאית, אבל שירות הלקוחות - על הפנים! מאפשרים להתקשר עד 14:00, אבל מאפשרים להגיע עד 16:30. הגעה מסובכת, אבל לא היה את מי לשאול איפה בדיוק הם יושבים בשעה 15:00. סתם הלך יום לימודים...
שלום,
צר לי שזו תחושתך.
ביצעת הזמנה באתר ובאותו יום ההזמנה היתה מוכנה לאיסוף עצמי.
מענה טלפוני עד השעה 14:00,מענה בדוא"ל כל שעות העבודה .
אנחנו לא חנות פיזית אלא יושבים בתוך מחסנים.לכן ההגעה אלינו בתיאום עצמי.במחסן עונים
למחרת היום נאספה ההזמנה.
שירות גרוע, אחרי חודשיים לא קבלתי את 4 החוברות שהזמנתי. אפילו לא שלחו מייל שיש חוברות שחסרות (למרות שכתוב באתר שיעשו זאת) ולא שלחו את החוברות שכן היו (למרות שכתבו שעיכוב של יותר מ3 ימים לא יוביל לעיכוב הספרים שנמצאים). שהתכתבתי איתם במייל (כי הטלפון הם לא עונים) הם אפילו לא אמרו מתי כן יהיו החוברות והדבר היחידי שנאמר לי בהמשך להבעת אכזבתי העמוקה היא שהם יכולים לבטל את ההזמנה וזהו. לזה חיכיתי חודשיים?! שלא נדבר על זה שאפילו פיצוי הם לא הציעו... זה פשוט נראה להם הגיוני לטפל כך בלקוחות . (מנהלת האתר שהתכתבה איתי היתה שלי)
21/01/2019