הזמנתי מראה לרכב בהשתתפות עצמית דרך הביטוח, בשירות של אילן קארגלאס, והחוויה הייתה מתחת לכל ביקורת.
לאחר פתיחת קריאת שירות והוספת כל הפרטים הרלוונטיים – כולל תמונות – נאמר לי טלפונית כי החלק הוזמן.
כעבור כשבוע, כשהתקשרתי לבדוק מה קורה, נמסר לי שהחלק נמצא בצביעה, וזה עניין של ימים ספורים.
אלא שבפועל, התברר שהם הזמינו רק את הזכוכית – ללא המנגנון – למרות שבמהלך התהליך חזרתי וביררתי את הנקודה הזו מספר פעמים.
ושוב – נאמר שהחלק הוזמן, שוב נמסר שהגיע, אך כשכבר הגעתי למקום, התברר בפעם השנייה שהוזמנה שוב רק זכוכית.
שורה תחתונה – התנהלות חובבנית, חוסר תיאום מזעזע, שירות לקוי לא מכבד ומזלזל.
אוסיף ואציין שחלק מהנציגים אכן היו אדיבים, אך אחרים דיברו בטון צעקני, מתנשא ולא מקצועי – כזה שמתאים יותר לשוק מאשר לשירות לקוחות של חברה שעובדת מול חברות ביטוח.
החוויה הכללית שלי: אילן קארגלאס מתנהלת בצורה לא מקצועית, עם שירות לא עקבי, חוסר שקיפות, זלזול בלקוח ובזמנו ואפס לקיחת אחריות.
לא ממליץ, ולא אחזור.
החליפו את השמשה במהירות ומיומנות, תוך מספר שעות. היו בקשר טלפוני לגבי סיום העבודה וההגעה שלי ואפילו העבירו לשמשה החדשה את תו החנייה שלי בשלמותו. אנשים מאוד נחמדים וחברותיים. אם כבר צריך לקחת אוטו למוסך- ממליצה עליהם
שרותיים, אדיבים, מקצועיים - קיבלתי שרות מעולה מעל ומעבר
הגעתי אליהם נסערת לאחר תאונה, כמעט לקראת סוף יום העבודה שלהם - הם עשו הכל כדי להחליף לי את השמשה המנופצת, נשארו כמה זמן שהיה צריך. מקצועיים, קשובים והכי חשוב - בני אדם. מהווים דוגמא לאיך עסק צריך להתנהל מול לקוחות.