Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_Up_partArrow_RightArrow_upArrow_downX_close_iconSite_menu_infoSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsמיוןכתובאייקוןMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorIcon star full gray colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consultExpand/Collapse Section דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Avatar_add_reviewicon-login-arrow-symbolLogOutFull_Menuדפי זהבPointsAvatar_add_reviewAvatar_add_reviewFavoritesMessagesPeopleEdit_detailsHistory
Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom FacebookTwitterWhatsappMail
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp
logo

המועצה הישראלית לצרכנות

על השירות

תחומי העסק
אגודות וארגונים
אזורי שירות
תל אביב

מפה

Navigate
מפת הגעה אל המועצה הישראלית לצרכנות
נווט

הצג חוות דעת גולשים (1 חוות דעת)

מחיר
(1.0)
זמינות
(1.0)
שביעות רצון
(1.0)
שירות
(1.0)
איכות
(1.0)
מיון לפי:
(1.0)
23/06/2015
גוף חלש, מול חברות ועסקים. מושכים זמן בלי פורפוציה
חבל!! שיש הגנת הצרכן, אבל הוא ללא שיניים.. צר לי על הזמן שפניתי אליהם, ועל כל העוגמת נפש שנגררת אחריה. לא הגיבו לבקשה, מס' חודשים!! ואני בודק מידי פעם מה קורה, ע''פ מס' פניה. וכל הזמן כתוב שזה בטיפול, נא להמתין.. עד ש... במקביל התחלתי לשוחח איתם במייל, והגיחוך גדל, לצערי. מי שעומד מהצד, פשוט מתפקע מצחוק, על התנהלות, לזאת ייקרא הגנת הצרכן?? הלקוח ללא המכשירים המדוברים, מס' חודשים, ואין קול ואין קשב. מ"מ אחרי מיילים רבים, ועד שהם זוכים להקרא ע''י בן אנוש, שלוקח מס' שבועות!!! קבלנו תגובה מצחיקה מאותה החברה, ששיווקה את המכשירים דרך הטלפון, והטעו את הלקוח, במספר דברים [בסכום העסקה, ב2 מאפייני המכשיר, מאפיינים קריטיים], ותוך יומיים הוחזרו המכשירים לחברה, וישבו מס' חודשים בגלל הגנת הצרכן. והתגובה היא: שבסוף לא אושר כלום בגלל סיבות קוסמטיות, שגם עליהם יש פקפוק, שיתכן שהחברה המציאה אותם!! כדי לדחות את הלקוח. בסוף החברה התעקשה, שהלקוח ישלם את מלא הסכום, של העיסקה, ויקבל בתמורה 2 מכשירים מחודשים!!! ולא חדשים, ואין שום אופציה אחרת. אין ביטול עיסקה, וכאמור מצפצפים ולא נרתעים כלום, מהארגון המפורסם 'הגנת הצרכן' חבל שכך.... והגנת הצרכן, צריכה לתת תשובה על מחדל זה. יש להם עוד הזדמנות. לצערי, כל הבזבוז זמן והעוגמת נפש, קשה למחול, שזה במזיד כל ההתנהלות מצפה בשביל כולם, שרות עם מעט לב.
קרא עוד
הסתר
יציקא - תמונה
  • 1
לעסק הקודם
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
לעסק הבא
Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist