רשת קסטרו החלה את דרכה בשנת 1933, עת עלתה משפחת קסטרו לישראל מיוון והחלה לייצר ולשווק שמלות. לאחר מכן נפתחה חנות קטנה בתל אביב שנקראה "קסטרו", ומאז ועד היום הובילה קסטרו את הטרנדים הישראליים באופנת גברים ונשים. כיום הרשת מונה עשרות סניפים, וכן את מרכז קסטרו בתל אביב: 3 קומות הכוללות מספרה, חנות נעליים ותיקים ואת קפה-בר "פידל". בשנת 2004 התרחבה קסטרו לשוק הבינלאומי והיא תמשיך במגמת התרחבות זו בעתיד.
גיפטקארד על סך 500 שקל לא הגיע בהזמנה שהזמנתי אונליין. ואין למי לפנות. הלך הכסף.
אי אפשר להשיג אותם בשום צורה.
לא מתכוונת לקנות מהם מהאינטרנט יותר. למדתי לקח
לאחר 10 שנים ויותר כלקוחה וותיקה וחברת מועדון אני מוציאה את עצמי מרשימת התפוצה והלקוחות. קסטרו צריכים ללמוד הרבה על שירות ושמירת לקוחות בעולם תחרותי. לאור טיפול לא מקצועי בפניה ראשונה שלי אליהם לאחר שנים רבות של קניות, אני מאוכזבת רבות מהחברה ולא ראוי שאקנה שם יותר.
מבצעים שווים ומחירים הרבה יותר זולים מאשר בחנויות. אפילו הפתיעו אותי ושלחו לי מייל על זיכוי עקב ירידה נוספת במחיר (של סניקרס) אחרי שכבר ביצעתי את ההזמנה. הפתעה נחמדה. עלה חצי מחיר מהמחיר בחנות. החבילה הגיעה תוך 3 ימים בלבד עם שליח עד הבית. הבגדים והנעליים מאיכות טובה ואני מאמינה שאזמין מהם שוב כשאצטרך.
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
מוריאל
22/02/2016
4
שירות מצוין מעובדת במשרדי קסטרו בשם רות
כשגיליתי שנגמרה התחפושת של שירן המעודדת מהפסטיגל התקשרתי למשרדי קסטרו ועם דמעות בעיניים ביקשתי ושאלתי מה ניתן לעשות. למזלי ענתה לי עובדת מקסימה ואכפתית שמאוד מאוד לקחה לתשומת ליבה ולא עזבה ודאגה מבלי להניד עףעף. היום הוזמנה התחפושת ורות דאגה שהיא תשלח אלי. כייף שישנם עובדים כאלה וחשוב שבהנהלה ידעו ויעריכו עובדים כמו רות.