אנחנו מאוכזבים! רכשנו מיטה במודיל לפני 5 שנים - היא עדיין באחריות. כשקנינו סיפרו לנו כמה המוצרים איכותיים ושהחנות היא כמו משפחה. אבל עכשיו כשאנחנו צריכים אתכם - כאילו כלום!!! ארגז המצעים מתפרק (אנחנו משתמשים בו ממש בזהירות, לדברים ממש קלילים, רק בשנה וחצי האחרונות! כשקנינו את המיטה הבטיחו לנו שהארגז יכול בעצמו לשמש כמיטה כי הוא ממש חזק ואיכותי). טוב, אז יש לנו חברה כמו משפחה - התקשרנו, שלחנו תמונה... התחילו גימגומים בטלפון ויחזרו אלינו... כמובן אנחנו היינו צריכים לחזור. אבל להפתעתנו הייתה כבר תשובה מוכנה: כן, אנחנו נבוא להחליף לכם את הארגז!!! שמחה וששון אבל ההרגשה אמרה, אז שאלנו: הכל באחריות, נכון? ורק אז נזכרו שבעצם צריך לשלם - רק 480 ש"ח כי אתם (משפ' גרופמן) עשיתם את זה. אלא מי? מי יכול לשבור את המוצר אם הוא נמצא בבית של הלקוח? אולי אחריות זה רק אם המוצר נשאר בחנות? והרי השתמשנו רק בזהירות והרבה פחות ממה שאמרו לנו שזה יכול לשמש!!! אז על מי אתם עובדים????? מאוכזבים!!!