Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
הפגודה \ דקס - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
יום שבת
12:00 - 23:00
12:00 - שעה לפני כניסת שבת
מצאת השבת - 23:30
עד אחרון הלקוחות
צפה בשעות הפעילות

מידע נוסף על הפגודה \ דקס

אזורי שירות

טבריה

תחומי העסק

מסעדות אסייאתיות

תחומי עיסוק נוספים

מסעדות

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 053-2326422

טלפון נוסף 04-6710800

פקס 04-6710820

פקס נוסף 04-6790470

מפה

Navigate
מפת הגעה אל הפגודה \ דקס
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 10 חוות דעת על הפגודה \ דקס

3.5
ציון כללי 2
מחיר 3.5
אוכל 3.8
שירות 3.4
אוירה/משלוח 3.9
אווירה 3
שביעות רצון מהמחיר 1.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
שירות מתחת לכל ביקורת.
שירות גרוע. זמן המתנה ארוך ומחיר בשמים. לא מומלץ בעלי
סטייל אבל מאכזב
אז אחרי כל מה ששמעתי על המקום החלטתי לנסות הזמנתי עוף בלימון ו"אטריות הבית" + 2 אגרולים השירות בהתחלה היה מאוד סבבה חיכינו לאוכל בערך 20~30 דקות השתייה שכחו אותה המקום מלא ותחת לחץ אז אני מבין . העוף בלימון טעים מאוד האטריות באו קר אפילו מאוד מרגיש כאילו זה ישב שעות בחוץ האגרולים בסדר לא יותר ואז אכלנו קינוח דווקא טעים רק שכחו להביא לנו כפיות וחיכינו עוד 15 דקות לכפיות הזמנו חשבון לקח בערך 30 דקות לחשבון הרבה זמן לחכות האווירה סבבה אוכל בסדר המחיר יצא 350 ל2 מנות קינוח ומנת פתיחה שזה בסדר אבל לא זול .
ארוחת ערה במסעדת פגודה
היה נעים כיף ומהנה קצת יקר בשביל האדם הממוצע- אוכל סיני טעים
הפגודה ירדה מגדולתה
ביקרנו במסעדה בעבר ולכן חזרנו שוב, האוכל היה סביר ואיפלו מעט מתחת ( הזמנו מרק תירס וקיבלנו בעיקר תירס עם מעט מאד נוזל, פנינו למלצרית ונעננו שזה המרק וזה מה שהוזמן, לא היה שום רצון לנסות להחליף או לברר מה רצוננו. המנות העיקריות היו סבירות וכך גם התוספות. הקינוח היה טעים.
מסעדה סינית טובה בצפון
בטיול לצפון בחרנו במסעדת פגודה לארוחת ערב ומאד נהנינו. האוכל היה טעים והיה מבחר טוב, כל אחד מצא מה שהוא רצה ונהנה מהבבחירה שלו. צורת ההגשה גם היה נחמד, אם מתקנים לשמירת החום של המזון. וזה תמיד מהנה להיות על שפת הכנרת.
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist