המלצתי לחנות למספר אנשים בעבר, בהתבסס על מוניטין של מחיר הוגן.
אמי רכשה מהם מפסק לדוד חשמל עם שעון. אחרי מספר שבועות השעון הפסיק לעבוד.
כשניגשה לחנות ע"מ להחליף, הם סירבו ללא חשבונית, ולבסוף ביקשו שבועיים על-מנת לשלוח ליבואן כדי שטכנאי יבדוק כיצד נגרם הנזק מבלי שהיו מוכנים להחליף במקום.
חברים יקרים, זה שעון של 100 ש"ח ללקוח, כלמור עלות ליבואן של 20-30 ש"ח, נראה לכם שאיזשהו יבואן יבזבז זמן של טכנאי כדי לפרק דבר כזה?
החנות סירבה להתקשר ליבואן, אמי התקשרה מהטלפון הפרטי שלה ליבואן, היבואן ברוב הגינותו הורה לחנות להחליף את השעון מיד על חשבונו. זו דוגמא ליבואן שיודע לתת שירות, ולחנות שסובלת קשות בעניין זה.
הגעתי לחנות מאוחר יותר לנסות להבין מדוע התיחסו ככה, גם אני קיבלתי יחס של התעלמות וחוסר אכפתיות.
"לא יכולים להחליף ללא חשבונית". מניסיוני, אין כל בעיה לאתר חשבונית על ידי חיפוש במחשב על-פי מספר כרטיס האשראי בו שילמו.
אני עומד מאחורי חוות הדעת שלי ומוכן למסור פרטים למי שירצה לדבר איתי.
בוקר טוב ויום טוב לכולם שמי אדם אזולאי ואני עובד בפס אור ולכן אגיב בצורה רשמית עבור פס אור פס אור לא קיימת המון זמן סה"כ הכול משנת 83 פס אור שמה למטרה לספק את המוצרים הטובים ביותר עם השירות הטוב ביותר זהו המוטו המלווה אותנו שנים והוא נר לרגלינו ויעידו על כך לקוחותינו הרבים והנאמנים המלווים אותנו שנים לא זכור לי מקרה כזה פס אור ידוע במדיניות ההחלפה שלה האחריות והליווי המקצועי שאנו נותנים ללקוחותינו ברגע שלקוח מגיע אליי ורוצה להחליף מוצר תקול או אחר אני מבקש חשבונית כדי לאמת שהמוצר אכן נקנה אצלי במידה ואין בידיו חשבונית אני מנסה לאתר לפי קנייה אחרונה של מוצר ולעזור ללקוח במידה ואני לא מוצא תאריך תואם לקנייה של המוצר אני מגדיל בתור שירות ומתקשר לספק שלי ומבקש אישור החלפה וכמו שייש לנו אחריות ללקוח יש לנו אחריות ולוייאליות כלפי הספקים שלנו ספקים שעובדים איתנו שנים רבות ומלווים אותנו לאורך כל הדרך במידה והוחזר מוצר מחובתינו וומן ההגינות שניתן אפשרו לספק שלנו לקחת את המוצר ללמוד את פרטי המקרה ולהגיב ולתת לנו מידע ופרטים על מנת שנעזור ללקוח פס אור לעולם לא ברחה מאחריות מוצר ללקוח אנו מקבלים מוצרים חזרה וע"פ חוק החזרה או החלפה תעשה בהצגת חשבונית.פרטי המקרה הנ"ל אינם ידועים לי ולכן אינני יכול להתייחס למקרה הנ"ל בכול מקרה שמי אדם אזולאי 0533381230 אשמח לעמוד לרשות לקוחותינו בכל זמן
וכמו תמיד האיכות עולמית השירות פס אור
אשמח אם תיצור קשר
15/03/2018