טכנאי לא מקצועי בעליל, אני תוהה אם בכוונה מתנהל בצורה לא טובה.
- לזכותו ייאמר שהגיע לביקור בית לקחת את הטלויזיה ביום שישי (הרבה טכנאי לא עובדים בשישי).
לרעתו:
- טען שהכרטיס הפיקוד התקלקל (תקלה נפוצה וזה ידוע) ואמר שצריך לחפש כרטיס חלופי. לקח שבוע! עד שמצא כרטיס מאתר בסין במצב חדש. לי לקח רבע שעה למצוא.
- אישרתי לו להזמין את הכרטיס ואת הצעת המחיר שלו כולל עבודה (שנשמע הוגן). אחרי שבוע! התקשרתי לבדוק סטטוס והוא לא הזמין בכלל (טען שצריך להזמין עדיין) ולא עשה כלום!
- אני רדפתי אחריו כל הזמן עם טלפונים (כל יומיים בערך), הוא טען שאני לא זמין אבל לא התקשר אליי אפילו פעם אחת (למרות שיש לו את הטלפון שלי).
- יחס אישי מאוד חסר סבלנות ועל סף הגסות מצידו.
- ביקשתי לקבל את הטלויזיה בחזרה ולשלם עלות ביקור (עוד לא קרה).
טלויזיה 55אינצ' חדשה של סמסונג, רגילה לגמרי.