accessibility
Avatar_add_reviewicon-login-arrow-symbolLogOutFull_Menuדפי זהבPointsAvatar_add_reviewAvatar_add_reviewFavoritesMessagesPeopleEdit_detailsHistory

היי אורח

accessibility
Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp

עסקים נוספים שנותנים שירות בבית שמש

סנהדריה בנווה מיכאל

נווה מיכאל

(0)

לא משנה אם אתם עוברים לדירה חדשה וצריכים לרהט את כל הבית או רק מחליטים להתחדש בפריט ריהוט אחד חדש. סנהדריה בנווה מיכאל היא הכתובת שלכם....

לא משנה אם אתם עוברים לדירה חדשה וצריכים לרהט את כל הבית או רק מחליטים להתחדש בפריט ריהוט אחד חדש. סנהדריה בנווה מיכאל היא הכתובת שלכם....

מידע נוסף על רהיטי צרעה

אזורי שירות

צרעה

תחומי העסק

רהיטים

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 1-800-300445

פקס 03-6480606

מפה

Navigate
מפת הגעה אל רהיטי צרעה
נווט

הצג חוות דעת

מציג 1-3 חוות דעת מתוך 3 חוות דעת על רהיטי צרעה

1.7
ציון כללי 1
שירות 1
מחיר 2.5
זמינות 2
שביעות רצון 1.5
שירות 2
איכות 1.7
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
קניתי כיסא של צרעה לפני כ 4 שנים עם אחריות של 3 שנים, שנה אחרי האחריות נשברה ידית הכיסא. כשפניתי לשירות לקוחות הציעו לי לקנות חבילה של שתי ידיות (כאמור רק אחת נשברה) במחיר קרוב לחצי מהמחיר ששילמתי על הכיסא! הבעתי את אכזבתי מהשירות ומאיכות הכיסאות. שירות הלקוחות איחל לי בהצלחה. לא נותר לי אלא לאחל בהצלחה לכל מי שיקנה מהם. לי לא הצליח.
מאכזב
לפני כשנה, רכשנו מרהיטי צרעה 40 כיסאות רגילים מרופדים, 40 כיסאות סטודנט ו20 שולחנות מתקפלים. אנחנו מאוד מרוצים מהשולחנות ומהכיסאות הרגילים. מאוד לא מרוצים מכיסאות הסטודנט. מתקן הכתיבה של הכיסאות כל הזמן מתקפל וכל מה שעליו נופל. למרות פניות חוזרות ונשנות ותלונות של תלמידים הם לא טיפלו בנושא ולא מצאו פתרון.
רהיטי צרעה - ממש לא ממליץ, שרות גרוע, חווית קניה שלילית מאוד
קניתי כסא מחשב אורטופדי יחסית יקר בחנות צרעה שופ בתל אביב. ראשית, הכסא הסופר-דופר-אורטופדי-ארגונומי הגיע עם משענת מורכבת בצורה עקומה, דבר שבעוונותיי לא בדקתי בזמן האיסוף. שנית, כאשר סיכמתי עם שרות הלקוחות להביא את הכסא לתיקון חזרה לחנות ואכן סחבתי אותו עד לשם, נאמר לי בחנות שהטכנאי מגיע רק למחרת, ועד אז בשום פנים ואופן הם לא מוכנים להשאיר את הכסא בחנות ושעליי לחזור עם הכסא בדיוק בשעת הגעת הטכנאי בלבד אם אני רוצה לתקן את הכסא העקום. רק אחרי וויכוח ארוך ומלא התפעלות (שלי - מהנוהל המוזר משהו, של המוכרת - מעצם ההתפעלות והדרישות "המוגזמות" שלי) המוכרת הסכימה לעשות לי טובה ולהשאיר את הכסא בחנות למשך לילה שלם. שלישית, הכסא שקיבלתי היה גבוה במקצת מזה שבדקתי בתצוגה. בזמן הקנייה אכן נאמר לי שאני מזמין כסא עם רגל מחומר אחר ועם גלגלות אחרות ושבסה"כ הוא יהיה כמו הכסא בתצוגה. מילה לא נאמר על כך שפרמטר חשוב כמו גובה הכסא יהיה שונה. גם בנושא הזה, כמו עם שאר הבעיות, הוויכוח עם מנהל החנות התרכז במאמץ מצדו להסביר לי כמה אני, הלקוח, אשם בכל הבעיות הנ"ל, וכמה הוא, המוכר, צודק. הוויכוח נגמר בטונים צורמים כשאמרתי שאני לא מסכים, בלשון המעטה, עם הגישה הזו ושאני הולך לפרסם את התרשמותי השלילית באינטרנט והצרכן ישפוט ויחליט. אז תחליטו על סמך הכסא הארגונומי העקום שלי והשרות הגרוע של רהיטי צרעה.
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_infoSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist