לאחר הזמנת מוצרים בשווי 60 שקלים, המוצרים לא הגיעו, כנראה בגלל בעיה בדואר.
היחס שקיבלתי מהחברה היה מחפיר, לאחר שהם הוכיחו כי המוצר חזר אליהם התעקשו לא להשיב לי את הכסף. בעזרת התערבות אמון הציבור אני ממתין להחזר כספי. ממליץ שלא לקנות מהחברה הזו. יחס גס מאוד לצרכנים.
ראשית הלקוח הגיש תלונה לאמון הציבור עוד לפני שפנה אלינו נשוא הבעיה.
שנית החבילה נישלחה בדואר רגיל וללא אחריות (בהזמינו באתר הלקוח מסכים לתנאי ההזמנה ובאתר כתוב משלוח בדואר רגיל הינו ללא אחריות- ניסיון לחסוך ואח"כ ליסחוט), החבילה הגיע לסניף של המזמין ונשלחה לו הודעה,משום מה הוא לט לקח החבילה למרות שקיבל הודעה,גם זה אומר דרשני,למרות הכל הלקוח דרש זיכוי מלא,שוב בחנות כתוב זיכוי בניכוי 5% או 100 ש' הנמוך מהשניים בניכוי הוצאות משלוח,גם כאן הלקוח סרב (הסכים לזיכוי של 3 ש' בלבד) כנראה שנתבע הלקוח עקב השמצות שיקריות,לנו יש את כל הצילומים של החבילה,תאריך הגעה,תאריך משלוח ספק על הגעת דבר דואר (כולל פרטי המשלוח) כך שאין שום סיבה הגיונית לזכות- עברו הרבה מעל ל-14 יום כרשום בחוק,אנו בין החברות הבודדות במשק שזיכו לקוחות עוד לפני חוק הגנת הצרכן,ואנו מהותיקים בענף מעל ל-37 שנה וגם זה אומר מהשו.
15/02/2015