י. רובין מכונות גילוח ותספורת הוא המקום בו תמצאו את כל מה שאם זקוקים לו בנושא אביזרי תספורת וגילוח. בחנות תוכלו לרכוש מכונות גילוח מהמתקדמות בשוק, מכונות תספורת משוכללות, סכינים, טרימרים, מסגרות, סגרי סכינים, להבים, מסרקי הגבהה, כבלים ומטענים, רשתות וחלקי חילוף למכונות - חלפים מקוריים. מלבד זאת, תוכלו ליהנות בחנות משירותי תיקון מכונות תספורת ומכונות גילוח ומאחריות על המכונות ועל החלפים השונים.
מכונת הגילוח שלי הפסיקה לפעול עקב קצר שנוצר מרטיבות.פניתי לי.רובין לתיקון התקלה ונאמר לי שלמרות שתקופת האחריות הסתיימה לפני כחודש וחצי הם ינסו לתקן את המכונה ויודיעו לי האם אקבל את השירות ללא חיוב כספי.השארתי את מכונת הגילוח מסוג pt870 של חברת פיליפס בחנות ולאחר כשבוע הודיעו לי שהמכונה תוקנה ואין צורך לשלם עבור השירות.אני רוצה להודות לכל צוות החנות ובמיוחד ליואב על השירות המהיר והיעיל לשביעות רצוני המלאה. אני ממליץ בחום לפנות לחנות ברחוב יסוד המעלה 6 בתל אביב ולקבל שירות אמין ואחראי וללא תחרות.תודה.
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
שלמה
25/11/2015
4.6
מצוינות בשירות
אמינות במידע באתר, המחיר היה סביר מה עוד שכלל דמי משלוח בדואר רשום. ברגע שנישלח קיבלתי הודעה במייל עם לינק לאתר מעקב משלוח בדואר עם מספר הרשום
הפריט הגיע לפני הזמן שהובטח
התקשרו ע"מ לוודא שקיבלתי הפריט
לא כל יום אני ניתקל בשירות כזה ללא רבב
תודה
שלמה
קניתי מכונת גילוח של בראון ב600 שקל (אחכ גיליתי שהמחיר מופקע) בהמלצת המוכר. המכונה החזיקה פחות מ3 חודשים (עדיין באחריות). כבר מעל לשבועיים המכונה בתיקון - בהתחלה אמרו שמחכים שיאספו אותה לתיקון. אחכ שמחכים לחלק לתיקון. אחכ שבכלל יחליפו את כולה לחדשה. השיחה האחרונה אמרה שאקבל את המכונה עד השעה 13:00 ביום למחרת.השעה עברה ולא קיבלתי כלום. עד עכשיו. כל הדיאלוג נעשה כשאני רודף אחרי החנות והם מתחמקים כל הזמן. בשתי השיחות האחרונות גם מצאו לנכון לצעוק עלי ולומר לי שאני סתם מלחיץ ומטריד אותם. במבחן התוצאה - אני בצו 8, נראה כמו איש המערות ולא מקבל שירות.
לסיכום - לא להתקרב!!!
חברים שלום
קראתי בעיון את חוות הדעת של יונתן ברור לחלוטין שהאכזבה מהמוצר באה לידי ביטוי
בחוות דעת זוהמת למרות שעשית מאמץ ניכר במסגרת היכולות לעזור ללקוח
חוות הדעת רצופה בעובדות לא מדיוקת כפי שהפרט לעיל :
1.לגבי טענתו שהמחיר מופקע המחיר השל המכונה היה גלוי וידוע יונתן בחר לבוא
אלינו בידעו את המחיר
באופן כללי המחיר בשוק מאד דינמי עשוי להשתנות מיום ליום .
2.אנחנו מעבדת שרות מורשת של חברת בראון אנו מחיובים לפעול על פי נהלי החברה
יונתן הגיע לקבל שרות על המכונה ועודכן כי משך התיקון עשוי לערך עד כ 14 יום
נציג שרות אף ציין כי יעשה מאמץ מתוך רצון לתת שרות טוב ולנסות לקצר את משך השרות כבר למחרת פנינו לנציג משרות החברה ובקשנו שיעשה מאמץ ניכר להקדים את הטיפול בלקוח או למצוא פתרון הולם כדי לקצר את הזמן .
3.בעקבות פניתי אושר מידית החלפת יחידה אלקטרונית קומפלט. "ללא תהליך תיקון "
4.לאחר 3 ימים בהליך מעקב הבנו כי יחידה אלקטרונית חסרה במלאי החברה ומיד פניתי
ודרשתי החלפת מכשיר .
5.בסופו של תהליך ולאחר לחץ כבד שהפעלתי על החברה אושר ללקוח החלפת מכשיר לחדש.
6.הליך אישור חלפת מכשיר לחדש דורש אישור מדרג גבוה תהליך זה לוקח מספר ימים .
7.דרשתי בתוקף כי נציגת שרות מטעם החברה תעדכן את יונתן בפרטי התהליך .
9.בכל תקופת בתיקון יונתן שוחח ארוכות כמעט כל יום ונענה בסבלנות רבה ..והוסבר לו על סטטוס התהליך.
10.ביום א התקשר יונתן בעת עומס חריג בשרות לאחר שהוסבר לו הסטטוס התבקש
לקצר לסיים את השיחה .אך יונתן סרב להתחשב במצב לכן גם זה גלש לשיחה קולנית
מצד שני הצדדים !!!
11.חבל שבחר יונתן להתעלם לחלוטין מעובדה שעד לאותו יום .קבל שרות מסור עם המון סבלנות שהינו חריג ויותר ממה שאני מחיוב
12.במבחן בתוצאה הוחלף לינתן המכשיר בזכות פועלי ..
במבחן התוצאה משך הטיפןל עד להחלפת מכשיר בחדש קצר משמעותית בנהלי החברה .
במבחן המציאות פעלתי ללא להוט כדי לתת ליונתן שרות טוב כפי שנהוג בחברתינו
חבל כי בחר יונתן לתרגם את רצנינו הטוב לתת שרות טוב בלהקניט אותנו בשל תיסכול מהמכשיר .
לאור כל עובדות שפרטתי אבקשכם לא להציג את החוות הדעת הזו הנגועה בחוסר תום לב
נ.ב למרות העוניות מצד יונתן מוזמן להגיע אלינו ויפנים כי הטבנו עימו והשרות ימשיך להיות טוב ואדיב ותמיד .
שלום יונתן
שמי אוהד בנדקר ואני מנהל השרות של בראון .
אני רק יכול להציג את הצד שלי בעניין . לאחר קבלת בקשת התיקון מהמעבדה תהליך בו אני לא מעורב . פנה אלי יואב מרובין והעלה את נושא צו שמונה אותו קיבלת. אישרתי את החלפת החלק ללא בדיקתו.
לאחר מספר ימים פנה אלי יואב שוב וטען שהחלק חסר והוא מתעקש להחליף לך את מכשירך. התחלתי את התהליך שדורש אישורים ממנהלי . ולאחר מספר ימים אישרנו את ההחלפה.את המוצר שלחתי עם אחד מסוכני המכירות שלנו שהיה אמור להגיע לרובין בבוקר כפי שהובטח לך . אבל בשל בעיה אישית שלו הגיע רק בסוף היום.
אני מתנצל אם עיקוב זה גרם לך לעוגמת נפש אבל אני יכול לציין שלדעתי המקצועית אני לא רואה אין רובין היה יכול לפעול אחרת או מהר יותר . ואם אתה רוצה עדיין להאשים מישהו אתה יכול להאשים אותי .
אוהד בנדקר
08/06/2018