אבי ומוריאל הם האנשים הכי מקסימים שנפגשתי איתם . סבלנות שלא רואים בשום מקום , שיגעתי אותם עד שמצאתי את הטבעת שהתאימה לי וגם כשחרתי אחרי כמה ימים להחליף כי לא ממש אהבתי - הם החליפו לי אותה בלי לשאול שאלות . היפנתי אליהם כבר מספר חברות וכולן יצאו מרוצות מאוד והמליצו הלאה . באים אליהם מכל הארץ, המחירים מצויינים והסחורה מעולה . ישר כח ענקי לכם , מחכה כבר שבעלי ישלח אותי לקנות לעצמי מתנה לחגים .חחחח
מיקצועי מתוך ניסיון ישר בסכום על עבודה לא הרים עליי את הקול יש לו הרבה עבודה ושמשאירים לתיקון לוקח גמה ימים ואם מתקשרים אבל אבי מיקצועי אין צל של ספק יכול להיות שיש לו קול גבוהה וקצת איפולסיבי אבל זה האופי שלו לא הייתי לוקח את זה אישית כמו שראיתי בתגובות ממליץ בחום עבודה א א חיים נחשון ואני לקוח אמיתי ללא אינטרס
אני בדרך כלל לא כותבת ביקרות, בין אם רעות או טובות .. אבל הפעם הרגשתי שאני חייבת לשתף חוויה שלא הייתי רוצה שמישהו אחר יחווה.
בפן האישי, בחיים לא דיברו אליי ככה . זה התחיל ברצון לחדש תכשיט של סבתא שלי עם ערך סנטימנטלי מאוד גבוה ונגמר בזה שהם גירשו אותי מהחנות בצעקות של ״ יאללה יאלה מנסה להוציא מאיתנו דברים בחינם את יכולה ללכת״ בתגובה לזה שאמרתי להם איזה חוויה רעה הם השאירו אצלי.
בפן המקצועי , סותרים אחד את השני, לא מודים בטעויות ולא לוקחים אחריות.
בשורה התחתונה - מעבר לנזק שנעשה לתכשיט,
אנשים לא נחמדים ולא מסבירי פנים. חוויה נוראית.
נכנסתי מהרחוב תוך אמון מלא, נתתי לתיקון טבעת שנפלה ממנה אבן, כשבאתי לאסוף אמרו לי שאפילו שתי אבנים נדרשו לתיקון, בסדר. למחרת שמתי לב ששוב חסרה אבן, שמתי בארנק וחיכיתי להזדמנות להגיע, לתקן שוב או אפילו לשאול האם בכלל ניתן לתקן כי אולי השיניים שחוקות. מה שנקרא שירות לקוחות. קיבלתי יחס בריוני ומתלהם, רמיזות לשקר והרמת קול עד לכדי חטיפה פיזית של כרטיסי ביקור מהיד. בשיחת טלפון עם מי שעשה את התיקון היה גיבוי מלא של השירות שניתן לי ושום מילת התנצלות אלא להיפך, אמירה שזו הגירסא העדינה. אולי זה מקרה פרטי, אולי היה להם יום רע, אני יצאתי הלומה ומצרה בעיקר על הזמן שבוזבז והעצבים. בהצלחה לקהל הלקוחות.