קודם אמרו שיכולים להזמין לד של nisco שקוע תקרה בצבע 4000
כמה ימים אחרי ההזמנה, מתקשרים שאי אפשר בצבע שהזמנתי, (חוסר מקצועיות, מפני ששאלתי במפורש לפני כן, ואמרו לי שאפשרי) טוב, הזמנתי צבע לבן, אחד מהם הפסיק לעבוד, לא מצאתי את הקבלה מפני ש ההזמנה היתה טלפונית, רק כמה חודשים לאחמ''כ מצאתי את הטלפון שלהם, בדקו, ואמרו שכבר עברה שנה וכמה ימים, והאחריות היא לשנה.
פניתי לחברת nisco והשיבו לי שהאחריות היא ל 5 שנים.
חזרתי לניסעאני ואמרו שאני יכול להחליף בחנות, אמרתי להם שאני מירושלים ורכשתי באמצעות רכישה מרחוק עם משלוח, - ''אני לא הולך להפסיד עליך'' אמר לי אותו אדם מעברו השני של הטלפון. כל משלוח עולה לי 40 ש''ח. - זה הנימוק שהיה להם לומר ללקוח שרכש רכישה מרחוק, מבלי לנסות למצוא פתרון ראוי. עצוב שיש אנשים שאין להם שכל לשרת נכונה לקוחות, ו מבוססים על לקוחות תמימים מהאינטרנט, המעט שאני יכול, זה לנסות לעזור לאחרים לא ליפול עם שירות גרוע.
אתם יודעים מה? היה פתרון. אני כבר פתרתי את העניין מול החברה, והם יכלו גם כן, לפתור זאת בקלות, אבל גם אם לא היה ניתן לעשות כלום, תביע סימפתיה קצת, אבל זה לא הסגנון שלהם, תקראו גם בזאפ, מקרים דומים לשלי.