מסרתי מכשיר שהיה תחת אחריות לתיקון ורק כעבור חודשיים לערך האדם הודיע שהמכשיר מוכן וזאת שהחברה ששלחה את התיקון לאותו איש מקצוע אמרה שהמכשיר מוכן ושאני יכול לקחת מהמקום שמסרתי את המכשיר אבל העסק היה סגור במשך חודש והחברה שנתנה את האחריות כי זה נקנה ממנה מציינת שאינה אחראית לזה וזה בגלל שהמכשיר נמצא בתחנה שנמסר ובגלל זה אני נשארתי ללא אותו מוצר בלי לקבל תשובה, לבסוף פגשתי את בעל המעבדה שציין כי הוא היה בחו"ל ואפילו כעס אליי למה אני שואל אותו אם המכשיר הגיע ולא טרח לבדוק אם המכשיר בכלל הגיע לחנות ואחרי שלא היה מוכן להזיז אצבע וכמעט הרים אליי ידיים עזבתי את המקום בבושת פנים ואחרי מס' דקות התקשר אליי ואמר שהמכשיר נמצא בחנות שלו וניתק את השיחה,
פשוט, בן אדם שאין לו כבוד בסיסי לאדם עוד לפני היותי לקוח, בושה לחברת שירות מרום שהמכשירים שלה תחת תיקון אצל אדם כזה
לקח שבוע להשיג את הבעלים בטלפון כדי לברר שעות פתיחה. הבעלים אדיש וחסר כבוד כלפי הלקוח. כשנשאל מתי המוצר יתוקן אמר: "לא יודע" לאחר שבועיים שבהם לא יצר קשר התקשרתי אליו ושאלתי אותו לגבי המכשיר, הוא אמר שזה מוכן ושאני אבוא לקחת. הבנאדם לא התקשר להודיע. שאלתי למה לא הודעת? התשובה: "זה מוכן, תבוא לקחת" וניתק.