Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp

מידע נוסף על כפר הנוקדים מדבר יהודה בע"מ

שביעות רצון מהמחיר 4
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
חוויה מדברית מיוחדת
פעילויות, טיולים באזור, לינה בכמה אפשרויות, אוכל טוב ושקט מדברי! מה עוד צריך בשביל חופש :)
לא זול אבל בהחלט ברמה גבוהה
אחד המקומות היפים ביותר במדבר. כפר עם אוהלים, חדרי אירוח, חיות ואפשרות לרכיבה על גמלים. הזמנתי לינה במאהל לקבוצה עם ארוחת ערב וארוחת בוקר. קצת הצטערתי לשמוע שאין אפשרות לארוחת ערב בדואית אבל כשהגענו וראינו את הבופה של ארוחת הערב וארוחת הבוקר התברר שהרווחנו בגדול והיה שפע של אוכל וכולם היו מאוד מרוצים. המאהל היה מאוד נחמד (כולל מזגן) ובכלל הכל מסביב היה כל כך יפה ומושקע ערסלים ופינות ישיבה נוחות ונעימות. אני ישנתי בחדר שהיה פשוט מקסים וממש ראו שחשבו על כל הפרטים הקטנים - חוץ מטלוויזיה ) : מקום פשוט יפהפיה והתכנית היא בהחלט לחזור לשם עם משפחה וחברים
פעם רביעית שם, זה וודאי אומר משהו...
מזה שנה רביעית שאנחנו באים לנפוש באביב במקום – תמיד עם הרבה חבר'ה והפעם 5 משפחות עם ילדים. אנסה לתמצת את החוויות והמעלות של המקום: 1. בקבלה יקבלו את בפניכם בסבר פנים יפות עם קפה, תה ופרי 2. מרחבים עצומים – מעולה לבילוי עם הילדים. 3. לילדים (וגם לחלק מההורים...) יש אטרקציה נחמדה של המדבר: חוות גמלים (אפשר לצאת גם לסיור עליהם). 4. ניתן להתארח גם באוהלים וגם בחדרים. הפעם, עם ילדים, החלטנו ללכת על החדרים. לא ציפיתי למשהו מיוחד, אך פשוט הוקסמתי מההשקעה בפרטים בחדרים, מפינות הזולה המושקעות לצד כל חדר ומהנוחות הכללית. 5. בסמיכות לכל מתחם חדרים ישנו מקרר לשימוש חופשי. 6. אכלו בחדר האוכל אוכל גם ארוחת ערב וגם ארוחת בוקר - חוסך כאב ראש וארגון כשבאים בקבוצות גדולות. מומלץ בחום. אגב - לחוזרים לחוזרים מים המלח לאזור המרכז המתלבטים בין חזרה דרך ירושלים או דרך ערד, בדקנו: דרך ערד מהיר בעשר דקות!
נוף יפה, אוכל לא משהו
הגעתי לכפר לפעילות עם העבודה. לכן לא ניצלנו את הנוף היפהפה לטיול, ורק התבוננו בו. לגבי הכפר עצמו - אין בו כל פעילות מעניינת מעבר למה שהארגון מביא איתו. לגבי האוכל, אין מה לספר הבייתה יותר מדי. הרבה בצק. ארוחת הערב עם הממולאים פיצתה על שתי הארוחות הקודמות
חווייה בדואית נעימה
הגענו למקום עם החברה שלנו ליום כיף. מדובר במתחם בדואי עם מאהלים מרווחים, וכן עם שירותים מודרניים מסודרים ונקיים. קיבלנו ארוחת בוקר מפנקת של פיתות, לבנה, חומוס וכדומה, ארוחת צהריים עם בשרים על האש וארוחת ערב גדולה בהגשת מלצרים (שהיתה פחות לטעמנו). לכל אורך היום היה מעין בופה ענק עם עוגיות מזרחיות שונות, מרמלדות, פירות יבשים וכדומה. נהנינו. כדאי לדעת שאין במקום קליטה של פלאפון ואורנג' כלל, ובסלקום יש קליטה חלקית.
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist