שלום רב !
לאחרונה ברכישת נייר טואלט טא"צ מסופר ויקטורי ברעננה ולא מצא חן בעניי. החיתוך של הנייר לקוי כי במקום החיתוך חריצי החיתוך לא מגיעים מקצה לקצה וזה גורם לנייר להיחתך באמצע וזה ממש מפריע וגורם לבזבוז הרבה נייר. הנייר נקנה ביום שני או ביום שלישי 2-3- ליולי. נא טיפולכם ותיקון התקלה.
נא טיפולכם המסור
בברכה ותודה
אבר גבריאלי
שלום רב לך, תגובה של שרות לקוחות שניב: מוצר לא יכול לצאת ככה מקווי הייצור, יודגש כי
טכנית מוצר כזה לא יכול להיארז ולעלות למרלו"ג (למחסן ראשי) , הוא היה עוצר בכמה נקודות את קו הייצור. מדובר במערכות אוטומטיות שקו הפעולה שלהם אינו מאפשר טכנית שמוצר ייצא ויארז באופן המודגם בתמונה.
חיים שלום וברכה,
שמי הילה מרסיאנו, מנהלת האיכות בשניב, אני מצרה על אי שביעות רצונך מהמוצר, אני יכולה רק על סמך התמונה לאמר שככה מוצר לא יוצא ממפעלנו, כל תהליך הייצור שלנו מתבצע אוטומטית ללא מגע יד אדם ואריזה כזאת הייתה הורסת את סידור החבילות על המשטח וגורמת לקריסה. מה גם שעוד לפני המשטוח, בשלב גילול הנייר לסלילים - העין במכונה הייתה מזהה את שאריות הנייר ועוצרת.
אני מזמינה אותך ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות שלנו בטלפון 08-9908230 על מנת שנוכל לאסוף את המוצר ולבצע בדיקה מעמיקה אצלנו במחלקת האיכות.
בברכה,
הילה
02/08/2023
21/08/2023