אין לי מושג איך המוצרים והמחירים, כי לא הצלחתי אפילו לברר.
כשנכנסתי לחנות המוכר דיבר שיחת חולין כלשהי בטלפון ולמרות שראה שאני צריך משהו ומחכה לו, המשיך בשיחה ולא הראה שום כוונה לעזור. אחרי כמה דקות ויתרתי והלכתי.
חבל, דווקא תכננתי לבצע רכישה גדולה.
בהתחלה פניתי דרך האינטרנט בשאלה לגבי מוצר מסויים. משלא קיבלתי תשובה, התקשרתי כעבור מס' ימים וטענתם הייתה שה"מייל שמסרתי בפנייה היה שגוי" אולם הדבר אינו הגיוני מהסיבה הפשוטה שקיבלתי מענה אוטומטי למייל מיד לאחר הפניה. בסופו של דבר ביצעתי הזמנה עבור 10 חוטי חשמל עם תנינים באורך 50 ס"מ כל אחד (כך לפחות מפורט באתר. כעבור מס' ימים קיבלתי את החוטים אולם הופתעתי לגלות שהם באורך 44 ס"מ כולל התנינים (37 ללא התנינים). בפשטות, אין לי כוח להתעסק עם זה ולכן פשוט זנחתי את העניין. במילים אחרות - אכזבה. מדברים רבות על הצרכן הישראלי ועל זה שהוא תמיד צועק ומתלונן, אבל שוכחים את הצד השני של המשוואה - נורמות שירות הלקוחות בישראל הן פשוט מזעזעות. פשוט חבל.
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
ראובן
26/08/2011
5
הזמנה באינטרנט
המצב לא נעים, שוב יש צבע אדום. שוב רצים בלילה לממד ואין אור בדרך. החלטתי לקנות תאורת LED שנדלקת אוטומטית בלילה. חפשתי ולא מצאתי עד הגעתי לאתר של החנות הנפלאה הזו. יש בה פשוט הכל בתחום החשמל הביתי. הזמנתי דרך האינטרנט כי בחנות ליד הבית לא היה. מערכת ההזמנות היתה נוחה. קבלתי יום למחרת מס. חבילה. יומים אחרי זה
והחבילה כבר אצלי ביד. היא הגיעה באריזה עבה עם הרבה נייר בפנים כדי לוודא שהמוצר מגיע שלם ואפילו בלי שריטה.
אני ממליץ בחום.