Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp

מידע נוסף על ארז ישראלי - מעצבי שיער

אזורי שירות

רמת גן

תחומי העסק

מספרות ועיצוב שיער

קהל יעד

תספורות נשים

תספורות גברים

מספרות ילדים

מגזר חרדי

כלות

עוד פרטים

שירותים מיוחדים

החלקת שיער

פתיחת תלתלים

סלסול שיער

התאמת תסרוקות ותספורות

טיפולים לבעיות שיער וקרקפת

תוספות שיער

הלחמת שיער

עיצוב שיער לדוגמניות

החלקה יפנית

החלקה ברזילאית

ספר עד הבית

עוד פרטים

שירותים נלווים

שירותי עיצוב גבות

טיפול הסרת שיער

איפור מקצועי

מניקור ופדיקור

איפור כלות

יום כיף לכלה

עיסוי קרקפת

מוצרי טיפוח לשיער

עוד פרטים

זמינות

פתוח בשישי

מגיעים עד הבית

עסקים שמגיעים עד הבית

שפות שירות נוספות

אנגלית

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3257428

טלפון נוסף 03-5748015

מפה

Navigate
מפת הגעה אל ארז ישראלי - מעצבי שיער
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 48 חוות דעת על ארז ישראלי - מעצבי שיער

4.8
ציון כללי 4.7
שירות 4.4
מחיר 4.4
זמינות 4.8
שביעות רצון 4.9
שירות 5
איכות 4.9
שביעות רצון מהמחיר 4.6
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
המקום המושלם לטיפול בשיער!!
אנחנו לא פוגשים הרבה בתי עסק ומספרות שמסתכלות על השיער שלנו ועל הציפייה שלנו מהתוצאה כמו במספרה הזאת, חייבת לציין שהגעתי מפוחדת ולא בטוחה לעשות גוונים ולא התחילו לדעת לי בשיער עד שלא היתי רגועה ובטוחה בתוצאה וזה גם מה שגרם לתוצאה להיות מושלמת וגורפת מחמאות שלא קיבלתי הרבה זמן!פשוט מקום שכיף לבוא אליו! ממליצה בחום!
תספורת גבר ב-80 ש"ח יצא עקום
ב-10 ביוני עשיתי תספורת גבר ב-80 ש"ח. יצא לא כמו שביקשתי, עקום ואסימטרי (ראה תמונות) .יום לאחר מכן חזרתי, הראתי את המצב לבעלים. הוא אמר "סליחה, נתקן" והציע לי פחית פאנטה (בתור פיצוי?). התספורת תוקנה (עד כמה שאפשר), לקח שעה מהזמן שלי.
תגובות (1)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

19/06/2019

אלי היקר! ראשית אנו מודים לך על תשומת הלב שהקדשת מזמנך. מספרת ארז ישראלי מעניקה שירות ללקוחותיה ביניהם גברים, נשים וילדים למעלה מ25 שנה ברמה גבוה ואיכותי, אנו עושים את מירב המאמצים על מנת שכל לקוח יהיה שבע רצון מהשירות ומהתוצאה. אך לפעמים יש אי הבנה בין תיאום הציפיות לבין התוצאה. כאשר פנית לבית העסק התקבלת במידית לסידור התספורת. משקה ה"פאנטה" שהוגש לך ועוד רבים מפינוקי המספרה הם חופשים וביד רחבה ללקוחותינו. נשמח מאוד לראות, חוזר כפי שעשית זאת בעבר.
נהניתי מכל רגע
הגעתי להחלקת שיער שארכה יום שלם ונהניתי מכל רגע. הצוות היה מקצועי מאוד ואדיב בצורה יוצאת דופן, לא הרגשתי שהזמן עובר. מומלץ בחום.
שרות אדיב ומקצועי
במספרת ארז ישראלי השרות מקצועי מאד וניתן באדיבות רבה.
מספרה שהיא בית
ארז ספר תותח מהרגע שנכנסתי זכיתי ליחס אישי מהבוקר עד הלילה אנשים טובים אווירה כיפית ונהנתי בכל ה12 שעות שהייתי אצלך ובנוסף יצאתי עם שינוי מטורף והכל בזכותך תודה רבה על הסבלנות ועל הכל !
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist