מידע נוסף על מגדל האופרה-חברה לניהול והפעלה בע"מ
אזורי שירות
תל אביב
תחומי העסק
קניונים ומרכזי קניות
מפה
הצג חוות דעת
מציג 1-6 חוות דעת מתוך 7 חוות דעת על מגדל האופרה-חברה לניהול והפעלה בע"מ
2.5
דירוג כללי
ציון כללי 2.2
שירות 1.7
מחיר 3
זמינות 2.8
שביעות רצון 3
שירות 3
איכות 2.7
שביעות רצון מהמחיר 1.3

moniyothapark1
03/09/2024
2
חניון אמנם נח מבחינת המיקום אך יקר בטירוף. 82 ש"ח ל3 שעות. המעלית קטנה מאוד והלכלוך ביציאה ובמעברים. לא אחזור לשם.
איכות2 טעון שיפור
שביעות רצון מהמחיר2 טעון שיפור
ציון כללי2 טעון שיפור
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

cohenailin
01/09/2019
1
שירות מזעזע
מכונת תשלום מקולקלת, לא חייבה אותי על תשלום, לא החזירה עודף ולא כסף! הכנסתי שטר של מאה, החניה עלתה 50, לא הופיע ששולם ולא קיבלתי את השטר בחזרה. במקום נאמר לי שיטפלו בזה, לאחר שראו במצלמות שאכן הכנסתי שטר של מאה ולא קיבלתי את כספי. בנוסף, נאמר לי שאקבל את המאה שח שהכנסתי מבלי שאחוייב על החניה בעקבות העיכוב של 45 במקום. התקשרתי לבקש את כספי בחזרה, ונאמר לי שאשאיר מספר ושאין צפי למתי זה יגיע. מי שענתה לי הייתה לא נחמדה, צעקה וחסרת סבלנות! ואמרה לי שלא תחזיר לי מאה, אלא רק חמישים. זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא מוצדק
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

אנונימי
01/09/2019
1
מקום שמנוהל בצורה בזיונית.
לא דואגים ללקוחות שלהם. עקב תקלה במכונת תשלום, מסרבים להחזיר את הכסף ולתנהל בצורה ראויה. הכסף נבלע במכונה, ולמרות תיעוד המצלמות שהכסף נקלט, מסרבים להחזיר את הכסף. כל זאת תוך התנהלות חסרת כבוד אלינו ושימוש בשפה לעגנית ומזלזלת.זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא מוצדק
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

yaara.di
27/06/2018
2
חניון נוח אבל יקר בטירוף
45 שקלים על חנייה של שעתיים בשעות הערב, לא פחות מהזויזמינות4 טובה
איכות4 טובה
שירות3 בסדר
שביעות רצון מהמחיר1 לא מוצדק
ציון כללי2 טעון שיפור
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

יאיר
16/06/2015
1.8
מכונת תשלום מקולקלת - השומר עכב יציאת לקוחות מהחניון
ב 4 ביוני חניתי בחניון מגדל האופרה בתל אביב. מכונת התשלום קבלה רק מזומן עבור מחיר מופקע ממילא. למזלי היה לי מזומן אך המכונה לא הדפיסה קבלה ביציאה על אף שלחצתי על כפתור המבקש קבלה (החשובה לצורך החזר הוצאות מהמעסיק)
חזרתי לפקידה כדי לדרוש קבלה אותה הבטיחה לשלוח בדואר - עד היום לא קיבלתי לא שיחת טלפון כפי שהובטח ולא הקבלה.
בנוסף - לקוחה אחרת שהיה לה רק כרטיס אשראי נאלצה להמתין שם מעל לחצי שעה כדי שיפתחו לה את המחסום. אני כבר נסעתי משם והיא עוד עוכבה מרוב חוצפתם של הנהלת החניון, במקום לשחרר את כל הלקוחות שלא יכולים לשלם בגלל תקלת החניון.מחיר 1 לא מוצדק
שביעות רצון1 כלל לא
זמינות3 בסדר
איכות3 בסדר
שירות1 אנטי
תאריך קבלת השירות: 6/4/2015 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 2
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות
- 2
- 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות