רכשתי מזוודות של אקולאק בשנת 2014 עם 5 שנים אחריות. פעם ראשונה שהגעתי לתיקון גלגל קיבלתי שירות מצוין. היה שם אדם מבוגר שגם קניתי אצלו את המזוודות ובלי הרבה שאלות תיקן את המזוודה. פעם שניה חזרתי לתיקון אותו גלגל קיבלתי יחס מזוויע מאדם שכנראה ירש את העסק. לטענתו הדבקתי את הגלגל (דבר שלא היה) והסכים לתקן מחמת הספק - לטענתו עשה לי טובה ושבכלל לא הגיע לי שירות. הפכתי לחשוד מהרגע שנכנסתי ונזרקתי מהחנות בצרחות בגלל שלא היה לו נעים לשמוע את דעתי על השירות הנורא. לטענתו אין לסחוב מזוודה של 4 גלגלים על שניים. אולי יש בזה משהו אבל מעולם לא קיבלתי תדריך שכזה מה גם שלפעמים אין ברירה כמו בעלייה של מדרגה וכו. חבל!
לקוחות "רימון " מקבלים שרות בהתאם לאחריות שניתנת ע"י היבואנים ואף יותר זאת מכיוון שהתיקונים והשרות ניתן ישירות אצלנו ללא צורך לשלוח ליבואנים השונים. במקרה הנ"ל הופיע הלקוח עם מזוודה שנגרם לה נזק בגלגל עקב שימוש לקוי . מזוודה מזוהמת שנעשה ניסיון לא ברור להדביק את הגלגל . למרות שיכולנו להתנער מהאחריות עקב שימוש רשלני וניסיון תיקון שמבטל כל אחריות - בחרנו לתקן ללקוח את המזוודה. הלקוח מתלהם באופן שאינו ראוי ולמרות שניסינו להסביר את אופן ה שימוש הנכון בחר לצעוק .
לא ברור מדוע לקוח שקיבל שרות מלא ולדבריו לא בפעם הראשונה בחר להתלונן ולהשמיץ.
07/03/2016