***עדכון סופי: לאחר חודש וחצי, ההטבה התקבלה.***
פניתי לשירות הלקוחות של הרשת. סיבת הפנייה הייתה חולצה שקנינו מתנה וכתוצאה מדפקט בייצור (ככל הנראה) נקרעה מעט כשניסו ללבוש אותה. המענה לפנייתי היה אדיב מאוד ולאחד דין ודברים קצר הודיעו לי כי אקבל לביתי 'הטבה שירותית' לקנייתי הבאה. יש לציין כי זו הפעם הראשונה שאי פעם קניתי ברשת, והתקרית עם החולצה יצרה רושם שעומד בניגוד לאיכות המצופה מהרשת. עם זאת, אני מעריך מאוד בתי עסק שבאים לקראת הלקוחות שלהם ומפצים אותם כשצריך. מבחינתי, שירות טוב ומתן הטבה כדי להשיב לקוח מראה על חשיבה עסקית ותודעת שירות מפותחות - שהם שני מרכיבים חשובים מאוד כשאני כלקוח בוחן את טיב העסק בעיני. כעת נשאר רק להמתין לראות איזו הטבה תגיע!